"הן בעזה - היא ביוון": קמפיין חוצות נגד מירי רגב ליד ביתה בראש העין

תנועת "מחזקים" הציבה שלושה שלטי חוצות באזור מגוריה של השרה, שמבלה בימים אלה באתר נופש ביוון • "במקום למלא את חובתה לציבור, היא טסה לחו''ל" • בתנועה מתכננים לתלות שלטים נוספים בכל רחבי העיר

שלט החוצות נגד השרה מירי רגב. צילום: ללא

״הן בעזה - היא ביוון״ - כך נכתב על שלטי חוצות נגד השרה מירי רגב, שנתלו אמש (רביעי) סביב ביתה בראש העין.

במחאה על התנהלותה של שרת התחבורה מירי רגב, שמרבה לקיים טיסות לחוץ לארץ, בתפקיד ולא בתפקיד, גם אחרי 7 באוקטובר ובעיצומה של המלחמה בעזה ובצפון - תנועת ״מחזקים״ תלתה שלושה שלטים המשווים בין מקום חופשתה האחרון של השרה, למקום שבו נמצאות החטופות אגם ברגר, לירי אלבג, נעמה לוי, קרינה ארייב ודניאלה גלבוע.

שלט החוצות נגד השרה מירי רגב, צילום: ללא

כזכור, רגב המריאה ליוון במוצאי שבת וצפויה לשהות באתר נופש ביוון במשך כשבוע, ולהיעדר מישיבות הקבינט היום (חמישי). כמו כן, היא צפויה להיעדר מהתייעצויות נוספות שנקבעו בשל ההתחממות בצפון.

ממשרד התחבורה נמסר בתגובה: "השרה רגב בביקור פרטי ושומרת על קשר רציף עם המשרד".

מירי רגב. לא תהיה בהתייעצויות בנוגע למצב בצפון, צילום: אורן בן חקון

השלטים נתלו בזכות מימון המונים של הקהילה. ב״מחזקים״ אומרים שהם ייצאו בקמפיין מימון ההמונים כדי "לרשת את כל ראש העין בשלטים".

מאי אטר, סמנכ״לית "מחזקים": ״מול האדישות, ההפקרה והזלזול של הפוליטיקאים בחיי החטופים, ובהם חברת הקבינט מירי רגב, שבמקום למלא את חובתה לציבור טסה לחו''ל, החלטנו לעשות מעשה".

שלט החוצות נגד השרה מירי רגב בראש העין, צילום: ללא

"אנחנו קוראים לציבור להצטרף למהלך המחאה. כל פוליטיקאי שיחשוב שהוא יכול לשכוח מהחטופים - יפגוש אותנו. אין דבר יותר חשוב מלהחזיר את כל החטופות והחטופים הביתה״, הוסיפה אטר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר