"עצרו את המלחמה": בשעה זו - המונים צועדים למען החזרת החטופים

משפחות חטופים בהובלת מחאת הנשים מפגינים כעת בתל אביב בקריאה להחזיר את החטופים • במקביל: מחאה מול הקונסוליה הישראלית בניו יורק בקריאה לקידום עסקה מידית

כחלק ממחאת הנשים: מפגינים ומפגינות צועדים בתל אביב מכיכר הבימה לכיכר החטופים // צילום: משה בן שמחון

כ-100 מפגינים ומפגינות צועדים בתל אביב מכיכר הבימה לכיכר החטופים, כחלק ממחאת הנשים למען החטופים. לאורך היום לקחו אלפי בני אדם חלק בהפגנות ביותר מ-50 מוקדים, מהגליל בצפון, דרך הערבה בדרום ומעבר לים בניו יורק.

המונים מוחים ביחד עם משפחות החטופים בת"א: "עצרו את המלחמה, החזירו את עולם הביתה עכשיו!" // צילום: מחאת הנשים להחזרת החטופות והחטופים

בין המשפחות המשתתפות: אורלי גלבוע, אמאה של דניאלה גלבוע, יהודה כהן, אביו של נמרוד כהן, ליבי גולדברג-פולין, אחותו של הירש גולדברג-פולין, דני אלגרט, אחיו של איציק אלגרט, נטע היימן, בתה של דיצה היימן שחזרה מהשבי, בני משפחותיהם של אלעד קציר ז"ל ואיתי סבירסקי ז"ל, ואסתר בוכשטב, אימו של יגב בוכשטב.

צעדה למען החטופים בתל אביב, צילום: רויטרס

ממחאת הנשים להחזרת החטופות והחטופים נמסר: "במה התעסקו השבוע בממשלה בזמן שיש תינוק שנמצא יותר זמן בשבי מאשר כאדם חופשי? במינוי רבנים, בפטור מגיוס, או בקיצור – בהכל חוץ מהחטופים. הציבור הוכיח היום שלא ייתן שיפקירו 120 חטופים שנמצאים בעזה כבר כמעט תשעה חודשים. מול מי שמחויב להמשכת המלחמה ולחזרת 'חלק מהחטופים', אנחנו דורשות: עצרו את המלחמה - החזירו את כולם הביתה!"

מטה משפחות החטופים קורא לציבור: צאו לרחובות וחתמו על העצומה, צילום: מטה משפחות החטופים

במטה קראו מהמפגינים לשמור על הסדר ולהישמע להנחיות השוטרים. בנוסף ביקשו המארגנים לא להשתמש באלימות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר