אחרי שהואשם בהטרדות מיניות: מנכ"ל מטה משפחות החטופים מתפטר מתפקידו

בעקבות התלונות על הטרדה מינית הודיע יוסי מואטי על סיום תפקידו במטה משפחות החטופים • מהמטה, שמורכב גם ממתנדבים וגם מעובדים מקבלי תשלום, נמסר כי האירועים לא קשורים למשפחות

מנכ"ל מטה משפחות החטופים מתפטר מתפקידו. צילום: צילום: מתוך עמוד הטוויטר של לירי בורק שביט

שלושה ימים אחרי שנחשף בחדשות 12 כי עובדים ומתנדבים במטה משפחות החטופים הגישו תלונה נגד מנכ"ל המטה, יוסי מואטי, בגין הטרדה מינית, היום (רביעי) הדרמה הגיעה לשיאה, ומואטי הודיע כי הוא מתפטר מתפקידו.

עובדים ומתנדבים במטה משפחות החטופים הגישו לאחרונה תלונה להנהלה נגד מנכ"ל המטה יוסי מואטי. עוד פורסם כי העובדים והמתנדבים האשימו את המנכ"ל כי שבחודשים האחרונים הטריד אותם מינית באופן שיטתי ופנה אליהם בדיבור בוטה ופוגעני.

לנוכח התלונות מונתה בודקת חיצונית, השופטת בדימוס אורנית אגסי, שמתמחה בהטרדות מיניות. היא כבר גבתה עדויות מהמתלוננים ומואטי מסר לה את גרסתו. מקורבים למואטי אמרו שהעבודה האינטנסיבית במטה גורמת לו לעיתים לפליטות פה.

הצהרת משפחות החטופים, צילום: גדעון מרקוביץ'

ממטה משפחות החטופים, שמורכב גם ממתנדבים וגם מעובדים מקבלי תשלום, נמסר כי האירועים לא קשורים בכלל למשפחות, אלא אך ורק לדינמיקה בין המנכ"ל לעובדים ולפעילים בתוך המטה.

על פי הפרסום, ממואטי נמסר: "כבר לפני שלושה חודשים הודעתי לחברי האסיפה הכללית על רצוני לסיים את תפקידי כמנכ״ל המטה שגבה מחיר אישי ומשפחתי כבד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר