לאחר שאסרו תליית שלטי חטופים, במצפה רמון מבהירים: "שום כוונה לפגוע בכבודם"

"ההחלטה שהתקבלה במועצה בנושא השילוט נועדה על מנת להסדיר את המרחב הציבורי", כתב ראש המועצה המקומית • אתמול פורסם פוסט בעמוד הפייסבוק הרשמי של המועצה בו נכתב: "לא נאפשר תלייתם בכל מקום אחר במרחב הציבורי - הם יוסרו באופן מידי והתולה יחויב בקנס"

בין החטופים: פחות מ-30 ילדים, ובין 10 ל-20 אזרחים מעל גיל 60. צילום: יהושע יוסף

"הצבת השלטים במקום מסודר תכבד ותחזק את המאבק הציבורי": ראש המועצה המקומית במצפה רמון נאלץ להבהיר היום (רביעי) את הפוסט שנכתב בעמוד הפייסבוק הרשמי של המועצה אתמול בו נכתב: "מקומם של תליית שלטים, מודעות או מדבקות במרחב הציבורי הוא לוחות המודעות בלבד. לא נאפשר תלייתם בכל מקום אחר במרחב הציבורי - ללא קשר לתוכן. הם יוסרו באופן מידי והתולה יחויב בקנס"

עצרת החטופים בת"א, צילום: קוקו

הפוסט עורר סערה ברשת והתגובות לא איחרו לבוא: "מצפה רמון קלטה אותי ואת שאר קהילת הקיבוץ באופן מעורר השתאות", כתב ארז וולך, שפונה מקיבוץ ארז, בתגובה לפוסט. "אבל היחס לשלטי החטופים פוגע בי באופן אישי. יש לי חברים שחטופים (הם, או גופותיהם, למרבה הצער) בעזה. הייתי מצפה לקצת יותר הכלה של הכאב של תושבי העוטף".

אליה וינטר ראש מועצת מצפה רמון,

אליהו וינטר, ראש המועצה המקומית במצפה רמון הבהיר לתושבים: "אני פונה אליכם בעקבות הפרסום שיצר רושם מוטעה ומטעה לגבי עמדת המועצה בנושא השבת הבנות והבנים.ראשית, אני מבקש להבהיר באופן חד משמעי כי המועצה המקומית מצפה רמון, על כל חבריה ועובדיה, מחויבת בכל ליבה למאבק להשבת החטופים. כאב המשפחות הוא כאבנו, וכל ניסיון לטעון אחרת הוא שקר וכזב".

וינטר המשיך: "ההחלטה שהתקבלה במועצה בנושא השילוט נועדה אך ורק להסדיר את המרחב הציבורי ביישוב, ולא היה בה שום כוונה לפגוע בכבודם של החטופים ובמאבק להשבתם. להיפך, אנו מאמינים כי הצבת השלטים במקום מסודר וייעודי תכבד את זכרם ותחזק את המאבק הציבורי. אני קורא לכולנו לגלות אחריות, סולידריות ואחדות בתקופה קשה זו. הבה נשים בצד את המחלוקות המיותרות ונתמקד במטרה המשותפת לכולנו – השבת הבנות והבנים הביתה בשלום".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר