צירים במרכז הארץ נחסמו: "נתניהו לא כשיר"

מפגינים נגד הממשלה הבעירו צמיגים ושיבשו את התנועה בכביש 2 לכיוון דרום ובכביש 4 באזור הוד השרון

מחלף גלילות נחסם על ידי מוחים // עופרי איתן

בוקר של חסימות בצירים מרכזיים במרכז הארץ: מפגינים נגד הממשלה הבעירו היום (שני) צמיגים ושיבשו את התנועה בכביש 2 לכיוון דרום, ליד מחלף גלילות.

המפגינים מסרו: "כשחטופים מופקרים בעזה, הצפון בוער ומלחמה נוספת מאיימת לפרוץ, הממשלה מפקירה את החיים של כולנו. זה מצב חירום. זה ברור שנתניהו לא כשיר ולא ראוי. אנחנו קוראים להשבתה כללית של המשק".

במקביל הבעירו מפגינים צמיגים על אחד מהנתיבים בכביש 4 לכיוון צפון באזור הוד השרון. 

מפגינים הבעירו צמיגים בכביש 4 | לפי סעיף 27 א'

בחמישי: הפגנה נוספת מול המעון הרשמי ברחוב עזה בירושלים

"ישראל בשעתה הקשה ביותר ולכולם ברור שנתניהו הוא המכשול. שיקוליו האישיים פוגעים באינטרס הלאומי.איתו לא תהיה עסקה, לא יהיה שיקום ולא תהיה תקומה. האיש אינו כשיר, הוא מביא עלינו כישלון מוחלט, והמשך שלטונו מהווה סכנה לישראל. הפלתו המיידית היא תנאי הכרחי לניצחון ולריפוי. בחמישי עולים לירושלים להפיל את שלטון נתניהו!"

ארגוני המחאה הודיעו כי ביום בחמישי הקרוב תתקיים הפגנה נוספת מול מעון ראש הממשלה שברחוב עזה 35 בירושלים תחת הכותרת 'עולים להפיל את שלטון נתניהו". החל מהשעה 19:00 יתאספו מפגינים בגשר המיתרים לקראת צעדה שתצא אל מתחם ההפגנה.
.
המארגנים מציינים כי יפגינו במקום כל יום חמישי "עד להפלת שלטון נתניהו והחזרת המנדט לעם".
במקביל צפויה הפגנה מול בית משפחת נתניהו בקיסריה.

מטעם "כוח קפלן" נמסר לקראת ההפגנה: "בזמן שחיילנו נלחמים בעזה, הצפון בוער, החטופים נמקים והעקורים מופקרים, הממשלה מאריכה את שירות המילואים, מקדמת את ההשתמטות ועוסקת בג'ובים לרבנים.

"ישראל בשעתה הקשה ביותר ולכולם ברור שנתניהו הוא המכשול. שיקוליו האישיים פוגעים באינטרס הלאומי.איתו לא תהיה עסקה, לא יהיה שיקום ולא תהיה תקומה. האיש אינו כשיר, הוא מביא עלינו כישלון מוחלט, והמשך שלטונו מהווה סכנה לישראל. הפלתו המיידית היא תנאי הכרחי לניצחון ולריפוי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר