"הרכב הכי מסוכן בכביש": המשטרה עיכבה שני טנקים מקלקר בדרך למחאה בקיסריה

משטרת חדרה עצרה משאית שהסיעה את שני ה"טנקים" בדרכם ל"מחנה הקבע 7.10" מול בית ראש הממשלה • לוחמי כיפור 73' הודיעו כי שני טנקים חלופיים בדרכם לקיסריה וכי המחאה מועתקת זמנית לתחנת המשטרה בחדרה • המשטרה: "מדובר בניסיון להטעות את הציבור וחבל וצר לנו כי אלה פני הדברים"

לוחמי כיפור תכננו להסיע שני טנקים משנת 1973 לקיסריה לקראת ההפגנה הערב - ונעצרו

משאית עם שני טנקים מקלקר, עוכבה היום (חמישי) בדרך ל"מחנה הקבע 7.10" של המחאה נגד ראש הממשלה נתניהו מול ביתו שבקיסריה. 
 
במשטרת ישראל עצרו הבוקר שני טנקים מקלקר ששייכים לקבוצת ״לוחמי כיפור 73׳ נאבקים על דמותה של המדינה״ על כביש 2, בטענה שיש לבצע בדיקת בטיחות. למרות שהבוחן טען שאם יש טענות לבעיות בטיחות, אסור להזיז את הטנקים בכביש הראשי.

לוחמי כיפור תכננו לנייד את הטנקים שעליהם לחמו להפגנה בקיסריה הערב, צילום: ללא

הבוקר נחשף ב'ישראל היום 'כי לוחמי כיפור מקימים היום את בסיס ״מ.ק 710״ מול בית ראש הממשלה נתניהו בקיסריה, שיכלול בסיס לפעילות המאבק במשפחת נתניהו, כמו גם למעגלי שיח בין לוחמי 73׳ ללוחמי 23׳. כעת, בשל עצירת הטנקים והבאתם אל תחנת חדרה - לוחמי כיפור מודיעים כי עד שחרור הטנקים הבסיס מועתק אל רחבת תחנת משטרת חדרה

״אנו קוראים לציבור להגיע להפגין בתוך רחבת משטרת חדרה. משטרת האיוולת של בן גביר פוגעת בציבור במקום להגן עליו״, אמר איל יפה מלוחמי כיפור, ״משטרה של עיר שלמה עוסקת בשני דגמי טנקים מקלקר, כאילו זה הרכב הכי מסוכן בכביש״. עוד הוסיף כי שני טנקים נוספים עושים דרכם לקיסריה, וכי צעד זה של המשטרה לא ירפה את ידם.

במשטרה הגיבו לדברים: "בניגוד מוחלט להודעה שהופצה על ידי מוקד קיסריה (מובילי המחאה בקיסריה ) לא נעצר אף מפגין הבוקר ולפיכך שגם אף לוחם ממלחמת כיפור לא נעצר ואף לא עוכב. מדובר בניסיון להטעות את הציבור וחבל וצר לנו כי אלה פני הדברים". 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר