החלו עבודות מיגון בבית נתניהו בקיסריה, מפגינים טוענים: "נועד להשתיק את המחאה"

משאיות וטרקטור הגיעו לביתו של ראש הממשלה והניחו חומרי בניין במקום • נציג הזוג הודיע בקבוצת הוואטסאפ: "העבודות יימשכו כמה שבועות" • ארגונים שמוחים שם מדי שבוע טוענים: "נתניהו ממשיך לבצר את ביתו כדי לא לשמוע אותנו"

חומרי הבניין שנאספו סביב בית הזוג נתניהו בקיסריה. צילום: ללא קרדיט

עבודות מיגון במעון הפרטי של ראש הממשלה בקיסריה החלום היום (שני), ולטענת אנשי המחאה "מוקד קיסריה", המפגינים במקום מידי מוצאי שבת, מדובר בהקמת חומה אקוסטית כדי שבני הזוג נתניהו לא ישמעו את רעש ההפגנות.

היום הגיעו למעון ראש הממשלה משאיות וטרקטור אשר פרקו במקום חומרי בניין. במקביל, נציג הזוג נתניהו כתב הודעה בקבוצת הווטסאפ השכונתית: "אנו מבקשים לעדכן שבימים הקרובים יחלו עבודות אבטחה במעון רה"מ. העבודות יבוצעו בשטח הבית בלבד ומסביבו, ואינן אמורות להפריע לתנועה ולשגרת הרחוב, אך תיתכן חסימה נקודתית בגלל משאית או פריקה של ציוד. העבודות ימשכו כמה שבועות, ואנו עושים כל שביכולתנו לקצר אותן. תודה על ההבנה".

עבודות מיגון או חומה נגד רעשים?,

מבחינת אנשי מחאת "מוקד קיסריה" לא מדובר במיגון, אלא בבניית חומה אקוסטית כדי להימנע משמיעת הצפצפות, הנאומים והקריאות לנתניהו להתפטר.

ממטה "מוקד קיסריה" נמסר: "נתניהו ממשיך לבצר את ביתו כדי לא לשמוע אותנו. לא הגדרות ולא המשטרה יעצרו אותנו מלהדיח את נתניהו מראשות הממשלה".

"העבודות יימשכו כמה שבועות", צילום: ללא קרדיט

מטעם " לוחמי כיפור 73 נאבקים על דמותה של המדינה" נמסר: "החומות שמקימה משפחת ראש הממשלה הן חומות של פחד ובריחה. הוא במלחמה ובתוצאותיה. יחד עם 'מוקד קיסריה', נהיה שם תמיד מול חומות ביתו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר