“תרגיש את האהבה שלכם”: אמילי דמארי מציינת יום הולדת בשבי

אמילי, שנחטפה בשבעה באוקטובר מביתה בשכונת 'דור צעיר' בכפר עזה, מציינת יום הולדת 28 בשבי • בפוסט שפרסמו בני משפחתה ברשתות החברתיות, הם מבקשים להעלות את שמה למודעות ולספר בפומבי על המעשים לקידום השחרור שלה

אמילי תהילה דמארי. צילום: ללא

248 ימים מוחזקת אמילי תהילה דמארי בשבי חמאס ברצועת עזה, והיום (שני) היא מציינת יום הולדת 28.

בני משפחתה של אמילי לא מתראיינים לתקשורת. בפוסט שפרסמו ברשתות החברתיות מבקשים קרוביה וחבריה להעלות את שמה של אמילי למודעות, ולספר בפומבי על המעשים לקידום השחרור שלה.

ציור פורטרט של אמלי תהילה דמארי חטופה ברצועת עזה מונח על ספסל בכניסה לביתה בשכונת הצעירים בקיבוץ כפר עזה (ארכיון), צילום: ללא

"אנחנו לקראת יום מאוד קשה, אבל גם מאוד משמעותי", נכתב. "בבקשה, כל מי שעושה משהו למענה ובשבילה, הפרשות חלה, תפילות, תהילים, על האש, קינוחים, חולצות שלה, הקדשות ברדיו או ברכות יום הולדת, תעלו לרשתות החברתיות בשביל שהשם שלה יגיע לכמה שיותר אנשים''.

 ''אמילי מרגישה הכל ואנחנו רוצים שהיא תרגיש גם את האהבה שלכם ואת הגעגוע האינסופי'', נכתב בפוסט.

פזית דמארי, גיסתה של אמילי: "איך היא חוגגת? היא לבד? היא יודעת שיש לה יום הולדת? משפילים אותה? מרביצים לה? צוחקים עליה? מפשיטים אותה במבט? מי יודע? איך המדינה לא רועדת שיש שם כל כך הרבה אנשים שלא עשו דבר רע חוץ מלהיות בבית שלהם ופשוט לחכות שיבואו להציל אותם? איך זה בסדר שהמשכנו הלאה? לתוכניות בידור, לשלטי חוצות על מעדן חדש, למסיבות והופעות. לחגיגות. איך?? האם יש משהו יותר חשוב מלהציל אותם? אבל אנחנו לא נפסיק להילחם, אנחנו נמשיך להיאבק בכל הכוח להוציא את אמילי מהשבי ביחד עם שאר החטופים. את החיים לשיקום ואת הנרצחים לקבורה ראויה בישראל".

חבריה של אמלי תהילה דמארי בכניסה לביתה בשכונת הצעירים בקיבוץ כפר עזה (ארכיון), צילום: ללא

אמילי דמארי נחטפה בשבעה באוקטובר מביתה בשכונת 'דור צעיר' בכפר עזה. ⁠אוראל שושנה, חברתה, אמרה בעצרת למען החטופים שנערכה במרץ: "אמילי שלי, איזו אישה מיוחדת ואהובה את. את חסרה לנו בפאזל של החברים והמשפחה, של כל הקיבוץ. חלק כל כך חשוב. אנחנו מתגעגעים ורוצים לצחוק איתך. זה יקרה בקרוב, אני מבטיחה".

מוקדם יותר היום יצאה שיירה של 120 רכבים גדולים מעמיעד בצפון שתיסע עד כרמי גת בדרום, שם משתכנים בימים אלה חברי קהילת קיבוץ ניר עוז, ש-35 מחבריה עדיין נמצאים בשבי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר