"משילות על עזה - היא התשובה": בני משפחתו של אבינתן אור מגיבים לשחרורה של בת זוגו נועה ארגמני

שמעון אור, דודו של אבינתן התראיין במספר כלי תקשורת והתייחס למבצע החילוץ • "העזתים יבינו שאין להם למה להחזיק חטופים" • אחותו גליה דקל: "מצד אחד כואב ומצד שני נס גדול ומרגש"

אבינתן אור. נחטף יחד עם נועה ארגמני. צילום: באדיבות המשפחה

בני משפחתו של אבינתן אור, בן זוגה של נועה ארגמני שנחטף יחד איתה בשבעה באוקטובר, הגיבו היום (ראשון), למבצע החילוץ וההתנהלות מול חמאס. "אסור לנו לנסות להתניע את העסקה".

גליה ויהודית אחיותיו של אבינתן אור שנמצא בשבי חמאס, בהפגנה בסמוך לכרם שלום // צו 9

שמעון אור, דודו של אבינתן ופעיל בפורום תקווה התייחס בראיון לערוץ 14 על מבצע החילוץ: "מראה שהמשילות שלנו על עזה - היא התשובה.  צריך להעמיק את המשילות שלנו - זה יגרום לעזתים להבין שאין להם מה להחזיק את החטופים".

בראיון אחר ל-103FM אמר את דעתו על כיצד צריך להתנהל מול עזה. "אחרי העסקה הראשונה הייתי סוגר את עזה, מודיע שאנחנו הופכים להיות אחראים על עזה לפחות בשנה הקרובה ולוקחים אחריות על הסיוע ההומניטרי - ואז העזתים מבינים שאין חמאס ביום שאחרי".

נועה ארגמני . לא נכללה ברשימה הראשונית, צילום: דוברות איכילוב
גם אחותו של אבינתן, גליה דקל, הגיבה לחזרתה של נועה בראיון לוינט.  "שמחה עצומה ומדהימה. מצד אחד אבינתן עדיין שם וזה כואב, ומצד שני נס גדול ומרגש. שני מקומות בלב שאיכשהו לא סותרים". עוד אמרה כי "לפי מה שאנחנו יודעים הפרידו אותם ברגע הראשון כבר. מצמרר".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר