"אל תנסו להתקשר כי אני אהיה בפעולה סודית": זיכרון מספר המחזור של ארנון זמורה

פקד ארנון זמורה, לוחם הימ"מ שנפל במבצע לשחרור החטופים, מאז ומתמיד שאף לשרת ביחידות המובחרות • כך כתבו עליו חבריו: "אני באמצע הגיבושים לשייטת, 669 ושלדג" • אשתו מיכל כתבה עליו: "הרבה לפני שהיה לוחם וגיבור הוא היה איש מתוק ומקסים"

פקד ארנון זמורה בספר המחזור. צילום: מתוך אינסטגרם

בוגרי תיכון הראל במבשרת ציון, זוכרים את לוחם הימ"מ, פקד ארנון זמורה, שנפל אתמול (שבת) במבצע לשחרור החטופים בנוסיראת. כבר אז ידעו כי ישרת את המדינה בסיירות המובחרות ביותר. 

ארנון זמורה, צילום: דובר צה"ל

"הגעתם לפאלפון של ארנון. אני לא יכול לענות לכם כרגע, אני באמצע אחד הגיבושים לשייטת, 669 ושלדג. אל תנסו להתקשר גם אחר כך כי אני יהיה בפעולה סודית של צוות סולמת". 

זמורה, היה הראשון שפרץ לדירה בה היו החטופים. הוא נלחם עם מחבל בגבורה, נפצע באורח אנוש ומאוחר יותר נקבע מותו. ארנון הותיר אחריו אישה ושני ילדים. הלוויתו תתקיים היום בשעה 16:00 בהר הרצל.

הפוסט של מיכל זמורה, צילום: מתוך פייסבוק

לאחר שנהרג כתבה עליו אשתו מיכל: "הרבה לפני שהוא היה לוחם וגיבור, הוא היה איש מתוק ומקסים. בן זוג מדהים, אבא מושלם, איש אוהב ואהוב. ככה אנחנו נזכור אותו, ואשמח שגם אתם".

גיסתו יעל ברנשטיין כתבה: "רגע לפני שהוא יהפוך לסמל ובצדק, אני רוצה לספר כמה דברים עליו, שוליים וחשובים מאוד. מאז השביעי באוקטובר משהו בו נפתח. הוא התחיל לאפות חלות פתאום (היה יוצא לו תמיד פי מיליון יותר טעים משלי). והוא גם למד לנגן בגיטרה.מאיפה למפקד בימ"מ יש זמן וכח לשבת ללמוד איך עושים בארה.

"‏ארנון היה איש עם לב ענק, רגיש ואוהב כל כך. הוא באמת היה בן אדם מרגש, זהב טהור. אבא מתוק, בן זוג מדהים לאחותי. תמיד תהיתי לעצמי איך יכול להיות שכל מי שנופל הוא מהכי הכי טובים. בטוח יש כמה אנשים שמתו מות גיבורים ובכל זאת היו קצת חארות בחייהם. אבל ארנון באמת היה הכי הכי, הכי טוב והכי יפה והכי מרגש. כשעמדתי לידו השתדלתי תמיד לגבוה קצת, והוא לא שם לב אפילו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר