רגב מאמינה במה שהיא מחרטטת: הממשלה והאזרחים חיים במציאות נפרדת

בין אזרחי ישראל לממשלת הכטב"מים הנוכחית כבר אין שום קשר • אנחנו האזרחים, אנו הדברים שהוצאו מהקשרם

מירי רגב. צילום: אורן בן חקון

צודקת מירי רגב, משפטיה המדהימים על הישגי הממשלה הנוכחית אכן הוצאו מהקשרם.

מה לנו שנלין על זה שהממשלה הנוכחית והמדהימה שיכנה השנה כל כך הרבה אזרחים במלונות, כולל בופה ובריכה, על חשבונה ומטוב ליבה? ואיך הציבור לא מבין כמה תקציבים מעבירה הממשלה לצפון ולדרום, לפרויקטים מפוארים של פינוי-פינוי בעוטף עזה, חימום בתי תושבי הצפון גם בשרב הנוכחי, וללא שימוש בגז או בחשמל.

אש שפרצה בישיבת ההסדר בקרית שמונה, צילום: איגוד ישיבות ההסדר

בטח פרס ניחומים לאלו שלא זכו בחופשת "הכל כלול" במלונות בחסות הממשלה טובת הלב שלנו. ולמה לעצור שם במניית הישגי הממשלה? חבל שרגב לא ציינה שבזכות הממשלה הנוכחית גם השתחררו כל הפקקים בצפון עד כדי כך שאפשר לשחק לימבו עם חיזבאללה באמצע הכביש בין קריית שמונה למטולה.

ומה עם שלל מטסי יום "אי" העצמאות שהממשלה ארגנה לנו מאיראן ומלבנון? ואת אתגר המינוס מיליון לבעלי העסקים בכל מקום פרט למזנון הכנסת?

ואיך ניתן לשכוח את גולת הכותרת - ההשקעה העצומה של הממשלה בהשארת 120 מאנשי העוטף ומסיבת הנובה בחו"ל, ואי החזרתם הביתה גם לאחר ש-41 מתוכם כבר מתו בנכר?

אכן ממשלת פלאות, רק קצת פחות פלאית מקו הרכבת החדש והמדהים ששרת התחבורה מנתה כהישג הממשלה הנוכחית - הקו מאילת לקריית שמונה. מה זאת אומרת לא קיים דבר כזה? ובכן, איך אמרה השרה? דבריי הוצאו מהקשרם.

מי שמאמין - צריך לפחד

וזו הבעיה באקלים הפוליטי הנוכחי. אני מאמין לרגב שהיא מאמינה במה שהיא מחרטטת. היא בטח תוהה עכשיו, מה כבר אמרתי?! אבל הפעם לא יעזרו כל מלחכי האינסטגרם והטוויטר שינסו להסתיר את הבל הגללים. מי שמאמין לדברי מירי רגב, צריך מאוד לפחד. בזכות הזחיחות של רגב, קיבלנו הצצה קשה וכואבת לאיך הדברים נראים באמת מהצד האחר של השררה.

מה קורה כשהשטח הבוער מגיע כמסמך ממוזג ונעים אל מאחורי הווילונות של רכב השררה, השרה והפסארה. אפילו נציג שירות של חברת HOT לא יוכל לעצור את הניתוק של הממשלה הנוכחית מחייהם של מאות אלפים מאזרחי מדינת ישראל. 

מפונים במלונות באילת. "כ-60 אלף עקורים מבתיהם בדרום", צילום: יהודה בן יתח

משפטיה של רגב מבהירים שהממשלה והעם חיים במציאות נפרדת. נציגת ישראל השנייה עאלק הפכה להיות חלק אינטגרלי מישראל אפס.

ישראל שעפה כלוויין בחלל ומהחלונות המוגנים מציצים ומצייצים חלק מאנשי הקבינט והבייבינט, הוזים ומהגגים על מציאות פנטסטית. ככתב שטח ופריפריה אני מסתובב בעשרות מוקדים מאז 7 באוקטובר, פוגש רבים שהצביעו לממשלה הנוכחית באמונה מלאה. וגם אחרוני המתפכחים בשדרות ובנהריה אומרים את אותו הדבר - הממשלה הזאת לא איתנו.

אין לה מושג מה קורה בחיינו, ובעיקר הממשלה אינה מציגה שום תוכנית עבודה שתבהיר לאן כל זה הולך. דבריה של רגב אכן הוצאו מהקשרם.

בין אזרחי ישראל לממשלת הכטב"מים הנוכחית כבר אין שום קשר. אנחנו האזרחים, אנו הדברים שהוצאו מהקשרם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר