"לא נחכה לעוד בשורות מחרידות": מפגינים ברחבי הארץ קוראים לעסקת חטופים

"מחאת הנשים" ומשפחות חטופים החלו להפגין בשורת מוקדים ברחבי הארץ • בערב תתקיים צעדה מכיכר הבימה בתל אביב בהשתתפות משפחות חטופים • ממחאת הנשים להחזרת החטופות והחטופים נמסר: "עוד ועוד חטופים מתים בשבי החמאס, והדם שלהם על ידיהם של כל חברי הממשלה שסיכלו כל הזדמנות לעסקאות קודמות"

מחאת משפחות חטופים מול שגרירות ארה"ב בת"א

מפגינים רבים מוחים בשעה זו (רביעי) ברחבי הארץ כחלק מ"יום זעם" בקריאה לעסקת חטופים. לאורך היום מוקדים נוספים ברחבי הארץ ייצטרפו למחאה כאשר בערב תתקיים צעקה מרכזית מכיכר הבימה בתל אביב בהשתתפות משפחות חטופים.

הדברים מגיעים לאור הצעתו של ביידן לעסקה שפורסמה ביום שישי האחרון ולאור ההודעה של מותם של החטופים נדב פופוול, יורם מצגר, חיים פרי ועמירם קופר. 

 

החל מהבוקר, מפגינות מטעם "מחאת הנשים" החלו למחות במוקדים שונים, כאשר לאורך הבוקר ייצטרפו מוקדים נוספים להפגנות: ברחבי תל אביב, השרון, באר שבע, ירושלים, הערבה, הצפון ועוד, בקריאה ל"עסקה - עכשיו!".

עדכונים מיום המחאות - דקה אחר דקה

08:45: מפגינים בבאר שבע 

מפגינים בבאר שבע, צילום: שרית לייזרוביץ

08:43: מאות מפגינים בצומת הכפר הירוק בקריאה לעסקה 

מחאה לשחרור החטופים בצומת הכפר הירוק/// אדר איל Adar Eyal

מוקדי המחאה לאורך היום, צילום: מחאת הנשים

בשעה שש וחצי תחל הפגנה בשער בגין של הקריה בתל אביב, כמדי יום, ובשמונ תתחיל צעדה מכיכר הבימה בתל אביב בהשתתפות משפחות חטופים. בין בני המשפחה המשתתפים במחאות ברחבי הארץ: יפעת קלדרון, אחותו של עופר קלדרון, דבורה לשם, סבתא של רומי גונן, יעל אור, בת דודתו של דרור אור שנרצח בשבי החמאס, שניר דהאן, דוד של כרמל גת, ושי מוזס, אחיין של גדי מוזס.

ממחאת הנשים להחזרת החטופות והחטופים נמסר: "הציבור שוטף את הרחובות אחרי בשורות האיוב שקיבלנו השבוע. מהגליל השרוף, דרך עוטף עזה ועד אילת, יותר מ-60 מוקדי מחאה זועקים את הכאב, הזעם והדרישה לעסקה מיד. עוד ועוד חטופים מתים בשבי החמאס, והדם שלהם על ידיהם של כל חברי הממשלה שסיכלו כל הזדמנות לעסקאות קודמות. אנחנו קרובות מאי פעם, ודורשות לחתום על עסקה שתחזיר הביתה את מי שעוד אפשר להציל. לא נשב בבית ונחכה לעוד בשורות מחרידות - אנחנו קוראות לציבור להצטרף אלינו הערב ב-20:00 לצעדת המחאה שתצא מכיכר הבימה בקריאה לעסקה -עכשיו!"

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר