"מצטערת שלא הייתי שם איתך": אמה של עופרי גבאי שנפלה אל מותה בפוסט מצמרר

"בבוקר שהתעוררת, אמרת לי 'אמא אני לא רוצה לגן, אני לא מרגישה טוב', חשבתי לעצמי -שוב פעם הסרטים שהיא עושה" • יסמין גבאי מתארת את הבוקר הקשה בה ראתה את ביתה בפעם האחרונה • "לא יכולה לתאר את המחנק והמועקה שאני חשה בלכתך - אין יום שלא אפקח עיניים ולא אחשוב עליך ואקווה שאת מעל שומרת עלינו", כתבה האם

עופרי גבאי ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

"קיסרית קטנה, מלכה שאת": עופרי גבאי בת ה-6 נהרגה השבוע לאחר שנפלה מקומה 16 בבניין מגורים בבאר יעקב. עופרי הובאה למנוחות אמש.

יסמין גבאי, אמה של עופרי משתפת בפוסט מרגש. "עופריקי שלי, בהלוויה לא יכולתי לדבר. המחנק והדמעות מעזיבתך בטרם עת גמרו עלי. קודם כל, שתדעי ילדה שלי, שאני מצטערת שלא הייתי שם איתך. בבוקר שהתעוררת אמרת לי 'אמא אני לא רוצה לגן, אני לא מרגישה טוב'. חשבתי לעצמי 'שוב פעם הסרטים שהיא עושה השעה כבר מאוחרת ועוד מעט אני מתחילה לעבוד'. מנסה לשכנע אותך ולא מצליחה".

זירת האסון בבאר יעקב, צילום: גדעון מרקוביץ

יסמין היא אחות מיילדת במחלקת יולדות בבית החולים אסף הרופא בצריפין, בפוסט הפרידה המרגש מביתה היא המשיכה:

"לבסוף, אמרתי 'טוב, תישארי בבית אני הולכת לפזר את נוייה וירדן'. לא רצית לבוא איתי, וזה בסהכ הכול 10 דקות נעלתי את הדלת והלכתי. לא ידעתי, ילדה אהובה שלי שהתחרטת, לפחות כך אני משערת, אחרת איזו סיבה יש לך לצאת למרפסת? הרי את יודעת שאסור. איך אוכל לתאר את גודל הבור שנפער בי בעזיבתך? את האור והאהבה של כל הבית. ילדה עקשנית שעומדת על שלה, כבר בהריון שהיית ברחם שלי היית כזו וכך גם רצית להיוולד לעולם בקיסרי במצב עכוז. היית קיסרית קטנה, מלכה שאת".

"הענקת לנו כך כך הרבה אור ואהבה. ילדה עם חיוך כובש ואור בעיניים, הייתה מתחברת לכל אחד ואחת בקלות. ילדה שעומדת על שלה, כשרונית בטירוף בציור,  אוהבת איפור, תסרוקות, ושמלות ליידי קטנה.  שתמיד דאגה לכולם. ילדה של נתינה. לא יכולה לתאר את המחנק והמועקה שאני חשה בלכתך. מבטיחה ילדה אהובה שלי, שאין יום שלא אפקח עיניים ולא אחשוב עליך ואקווה שאת מעל שומרת עלינו חזקים ומאוחדים כמשפחה. את חסרה לי פרח שלי, אוהבת אותך המון. מלאאאאא. אמא". סיימה יסמין.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר