"אחי, היית לי עוגן": הובא למנוחות אלעד פינגרהוט ז"ל

מאות ליווי את פינגרהוט ז"ל אשר נהרג מפגיעת נ"ט בזמן שרץ לחלץ נפגעים אחרים • "זה פשוט בלתי אפשרי להכיל אותך בפורום הזה", ספד לו אחיו מתן

מסע ההלוויה של אלעד פינגרהוט יצא מבית הוריו באפרת כשתושבים רבים עמדו לצידי הדרך עם דגלי ישראל \ חנני פייגין

"עלית לשמיים בסערה בשעה שרצת להושיט יד לעזרה": תמה הלוויתו של אלעד פינגרהוט בבית העלמין בכפר עציון. מאות ליווי את אלעד בדרכו האחרונה בעת שהניפו דגלי ישראל לצידי הדרך. אלעד, אב לשלושה בן 38 ממצובה נהרג מפגיעה ישירה של טיל נ"ט במטח הכבד לעבר אדמית ביום העצמאות בזמן שרץ לטפל בפצועים. אלעד הותיר אחריו זוג הורים ושישה אחים.

אלעד פינגרהוט נהרג בזמן שרץ להציל פצועים, צילום: איל מרגולין ג'יני

טלי, אמו של אלעד ספדה לו: "עלית לשמיים בסערה בשעה שרצת להושיט יד לעזרה. היית תמיד מוכן לעזור והכל בשקט וענווה, איש של עשייה. פחות דיבורים ויותר מעשים והכל בחריצות. עברת אתגרים לא פשוטים במהלך חייך, והתגברת עליהם כארי בגבורה והמשכת הלאה. ילדיך יובל, רז וכפיר - זכיתם לאבא מדהים. ידעת לקבל אותנו בפינוקים ואהבת בלי סוף, כיבדת אותי ואת אבא כמו מלכים".

מאות ליווי את אלעד פינגרהוט בדרכו האחרונה,

מתן, אחיו של אלעד: "זה פשוט בלתי אפשרי להכיל אותך בפורום הזה. היינו יכולים לשבת שעות, לרדת לדקויות של החיים במטע אבוקדו. כזה היית, איש של נשיאת הפכים. וזה אחי קדושת החיים. היית לי עוגן. חגגנו, טיילנו אהבנו, דיברנו זה אל זה. על הקשר בינינו, ובסוף השיחה אמרתי לך, אלעד אחי אני אוהב אותך!".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר