"הגיבור ששמר על כולנו": הובא למנוחות סמ״ר אריאל צים, בן 20 ממודיעין, שנפל בצפון הרצועה

סמ"ר אריאל צים, לוחם בגדוד 931 בחטיבת הנח"ל, נפל אתמול בקרב בצפון הרצועה בהיתקלות עם מחבלים • הלוויתו התקיימה בבית העלמין במודיעין • יעקב אחיו, ספד לו בכאב: "שרדת את התמרון הראשון והשני, נראה היה ששום דבר לא יתפוס אותך, נזכור אותך ככה, ג׳ינג׳י חזק ומהיר שנלחם עד הסוף על כל דבר שרצה להשיג"

הלוויתו של סמ"ר אריאל צים ז"ל. צילום: יהונתן שאול

סמ״ר אריאל צים, בן 20 ממודיעין, לוחם בגדוד 931 בחטיבת הנח"ל, נפל אתמול בצפון הרצועה כתוצאה מהיתקלות עם מחבלים. היום (ראשון) הוא הובא למנוחות בבית העלמין במודיעין, עיר מגוריו.

סמ"ר אריאל צים שנפל בעזה, צילום: דובר צה"ל

יעקב, אחיו הגדול, ספד לו בכאב: "אריאל אחי הקטן והאהוב. אני לא מאמין שאנחנו פה, יממה לפני יום הזיכרון. שרדת את התמרון הראשון והשני.
בכל פעם חזרת עייף, אבל בריא, ונראה היה ששום דבר לא יתפוס אותך.
סיפרת לי על חברים שנהרגו בפנים וביקשתי שתשמור על עצמך ועל החברים ושתחזור שלם. אבל המלחמה הזו מסרבת להיגמר והמשפחה הקטנה שלנו שילמה עכשיו את המחיר הכי גדול שיש. אתה החלל ה-620 אני עדיין לא מבין את המילים חלל ושכול".

הלווייתו של סמ"ר אריאל צים, צילום: יהונתן שאול

"אף פעם לא היה לך קל, אבל נלחמת כדי להשיג את המטרות" המשיך לספוד האח. "אני מקווה שידעת שאתה אהוב, שיש לך חברי אמת ואין שום דבר שאתה לא יכול לעשות. תכנת לעשות המון אחרי השחרור. הבטחתי לך שיהיה מספיק זמן לכל הדברים שאתה רוצה לעשות ושאתמוך בך. ועכשיו תישאר לעד בן 20 ואנחנו נזכור אותך ככה. ג׳ינג׳י חזק ומהיר, שנלחם עד הסוף על כל דבר שרצה להשיג".

גם אחיו דוד ספד לו: "אחי הקטן והיקר, תמיד השארת חותם בכל מקום שהיית. כל מי ששוחחתי איתו ושמע את שמך מיד קרן וסיפר כמה הוא מעריץ אותך. סיפרת לי על המכינה ועל החברים ועל הפעם ההיא שהיית בטוח שיעיפו אותך, כי תפסו אותך בחדר של הבנות... היית גאה בהישגים שלך בספורט ואני הייתי גאה בך. אחי הקטן והמופלא. הגיבור ששמר על כולנו. נוח על משכבך בשלום".

הלווייתו של סמ"ר אריאל צים, צילום: יהונתן שאול

אל״מ איתן אברהם, ספד לו: "אנו עומדים כאן היום כואבים את האובדן הנורא. מדינת ישראל איבדה את אחד מטובי בניה. אריאל, התגייסת במרץ 22 לחטיבת הנח״ל. עברת הכשרה אינטנסיבית כדי להיות לוחם מקצועי ומיומן. זכינו בך במהלך שירותך כאשר הגעת מהסיירת, לוחם מקצועי ומיומן. מפקדיך מספרים עליך שהיית לוחם מצוין, הראשון להתנדב ולסייע. חייל שרוצה לתרום כמה שרק אפשר, שרוצה למצות את יכולותיו, להוכיח את עצמו ולהגיע להישגים משמעותיים, ולא מוותר גם כשקשה. היית חבר במלוא מובן המילה עבור חבריך, החבר בעל החיוך הרחב והאופטימיות הבלתי נגמרת. צה"ל וחטיבת הנח״ל כולה נלחמת בשעות אלה בעזה ותמשיך להילחם בארגון הטרור חמאס. אריאל, אנחנו נעשה הכל כדי להשיג את השקט והביטחון למדינת ישראל".

הלווייתו של סמ"ר אריאל צים, צילום: יהונתן שאול

יהודה, חבר ממכינת ארז, ספד לאריאל: "אני לא מעכל שזה קרה
הכרנו אי שם ביוני 21. מהרגע הראשון ראיתי מולי בן אדם שלא רואים כל יום - ומשם עברנו מסע משמעותי, אמנם קצר. נלחמת בכל רגע להישאר שם ולא היה לך קל. אם יש משהו שאני לא מפסיק לשמוע עליך מאתמול זה הטוב לב שלך. זה מה שהכי אפיין אותך. הלב הטהור שלך , הרצון שלכל מי שסביבך יהיה טוב. גם אם זה בא על חשבונך. לא הגיע לך שהמסע שלך יסתיים ככה. היו לך אינסוף חלומות. אתה לנצח תהיה בלב שלנו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר