נושאים תפילה להשבתם: משפחות חטופים והשרה סטרוק התפללו יחד להשבת האזרחים בשבי חמאס

המשפחות והשרה התפללו יחד במערת המכפלה ובקבר רחל • שי ונקרט, אביו של החטוף עומר ונקרט, ציין: "ביחד אנחנו מנצחים, ביחד אנחנו מחזירים את החטופים!" • נוסף על כך, מאות תלמידי הישיבות והתיכונים לבנים ברשת אמית ערכו תפילה למען שחרור החטופים בתל אביב

משפחות חטופים והשרה אורית סטרוק במערת המכפלה ובקבר רחל // מטה המשפחות להחזרת החטופים

חירות לא לכולם: היום (שלישי), ימים ספורים לפני חג החירות, ביקרו משפחות חטופים בקבר רחל ובמערכת המכפלה ונשאו תפילה לחזרתם המיידית של כל 133 השבויים. המשפחות התייחסו לקישור המר בין החג שמבטא את היציאה לחופשי של העם היהודי, למצב בו יקרי המשפחות עודן מצויות זה חצי שנה במרתפי חמאס. לדבריהן, השבת החטופים והבאתם לקבורה של הנרצחים תאפשר חירות לישראל כולה.

השרה אורית סטרוק ומשפחות חטופים, צילום: מטה משפחות החטופים

את הסיור והתפילה יזמה שרת ההתיישבות ומשימות לאומיות, ח״כ אורית סטרוק. בשיחתה עם המשפחות היא ביקשה לחזק את ידיהן ואמרה: " מערת המכפלה זה המקום ממנו עולות כל התפילות לפני כיסא הכבוד וזה הזמן להתפלל כולנו ביחד להצלתם, לישועתם ולפדותם של כל החטופים שלנו".

לדבריה, "אנחנו בטוחים שהאבות והאימהות, שגם הם יידעו מה הם שבי, מתפללים יחד איתנו ומטלטלים את כיסא הכבוד כדי שבעזרת השם נצליח כולנו יחד, מתוך אחדות גדולה בעם ישראל להשיב את החטופים, ושבו בנינו לגבולם".  השרה הוסיפה: "נתפלל כולנו לגאולת הכלל ומתוך זה גם לגאולת הפרט".

תלמידי הישיבודת בתפילה המונית בכיכר החטופים, צילום: רשת אמי"ת

כמו כן, מאות תלמידי הישיבות והתיכונים לבנים ברשת אמית ערכו תפילה בכיכר החטופים בתל-אביב למען השבתם במהרה. צביקה מור, אביו של איתן שחטוף בעזה, חיזק את הבאים בדבריו. במהלך תפילתם, החזיקו התלמידים דגל ישראל ענק שליו נכתבו שמות כל הנופלים משמחת תורה ועד היום. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר