"לשמוח בתוך כל האבל": המיזם המרגש לזכרם של שליו וגיא ז"ל שנרצחו בנובה

המשפחה תקיים ארוחה לזכרם של בני הזוג מדי חודש • אילנית, אימה של שליו: "רוצים לחלוק עם אחרים את הרגעים הכי טעימים שלהם"

צילום: משה בן שמחון

אילנית מדמוני, תושבת ראש העין, אמה של שליו מדמוני ז"ל שנרצחה בנובה ביחד עם בן זוגה גיא גבריאל לוי ז"ל, עורכת מיזם מרגש לזכרם.

אילנית, בעלת עסק לקייטרינג, יזמה ארוחת בוקר לזכרם של שליו וגיא ז"ל (24), שתתקיים פעם בחודש בביתם. הבוקר (שישי) התקיים הפיילוט של ארוחת הבוקר הראשונה למיזם, ואליה הוזמנו חבריהם הקרובים של גיא ושליו.

שליו מדמוני וגיא גבריאל לוי ז"ל,

לדברי אילנית, "הקונספט נע סביב הנצחתם של שליו וגיא, בני זוג שחגגו את החיים ולצערנו נרצחו בנובה. הבאנו את האנשים לשמוח. בתוך כל האבל הזה צריך גם לשמח".

אושר, אחיה של שליו: "שליו וגיא נרצחו במסיבה כשהם ניסו לברוח משם. עשינו מיזם של ארוחת בוקר עם הדברים שהם הכי אהבו לאכול - האייס קפה ששליו הייתה מכורה אליו וכל שישי הייתה הולכת לשתות, הכריך שבכל יום שישי גיא היה מגיע אלינו ומחכה שאמא שלי תוציא מהסיר את הקציצות בשביל להכין לו את הכריך.

בני המשפחה, הבוקר, צילום: משה בן שמחון

"הסנדוויץ' הוא הכריך של שליוי וגיא, זה כריך של סלט ביצים, עם ירק, חציל - הם היו אוכלים אותו כל שישי בבוקר, אז רצינו שתחלקו איתנו את הרגע הכי טעים שלהם בימי שישי", אילנית הוסיפה.

אושר ציין: "אנחנו אוספים כסף ביום הזה למען ספר תורה לזכרם. זה מיזם שגם עוזר לנו לזכור אותם, מי הם היו ומה הם אהבו לעשות, ולהזכיר לנו את החיבור שהם היו עושים בין אנשים, את הטוב שלהם והאווירה הטובה שהם היו נותנים לכולם, להמשיך אותה בימי שישי".

ארוחת הבוקר, היום,
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר