"תודה שאתה לא מוותר - גם אני לא!": החטופה שחזרה במסר מרגש לבן זוגה שנותר בשבי

רימון קירשט-בוכשטב חזרה משבי חמאס, ומאז עסוקה במאבק להחזרת בעלה יגב • בהתבטאות נדירה, בפוסט שהקדישה לו ברשת החברתית פייסבוק, היא כותבת: "תודה שאתה מחזק אותי, אפילו מרחוק; איך יכול להיות שיותר מ-100 ימים לא חיבקתי אותך?"

רימון בוכשטב קירשט עם תמונתו של יגב (ארכיון). צילום: ללא

רימון בוכשטב-קירשט בת ה-36 מקיבוץ נירים, נחטפה לרצועת עזה יחד עם בעלה יגב, כשהם מחובקים. הם היו יחד כל תקופת השהות שלה בשבי, והיא סיפרה כי כשאמרו לה שהיא משתחררת היא סירבה תחילה, כי היא לא רצתה להיפרד ממנו, ובחמאס איימו עליה. בהתבטאות נדירה, לקראת יום נישואיהם של השניים שמתקיים מחר, היא שיתפה היום (ראשון) פוסט מרגש ברשת החברתית פייסבוק, בו היא פונה אל יגב.

רימון קירשט בוכשטב במסר מצולם ראשון מאז שחרורה מהשבי (14.12.23)

"אהובי, מחר אנחנו מציינים יום נישואים, ואיך זה יכול להיות? שעוד יום יבוא וילך בלעדיך? שכבר יותר מ-100 ימים שלא חיבקתי אותך? שחודשים לא נישקתי אותך?", היא שואלת בכאב. "תודה שלימדת אותי אהבה, קבלה, כוח שלמות ומסירות. תודה שאתה מחזק אותי, אפילו מרחוק", כתבה, וביקשה להדגיש - "תודה שאתה לא מוותר - גם אני לא!!".

היא חתמה את הפוסט במילים: "חושבת, זוכרת, דואגת, מצפה ואוהבת, שלך תמיד". אל הפוסט רימון צירפה תמונות שלהם מתקופות ורגעים יפים. 

רימון בוכשטב-קירשט, צילום: ללא

יום לאחר שחזרה מהשבי, סיפר בן משפחה: "היא הייתה עם יגב ביחד לאורך כל הזמן של השבי. זה הקל עליהם. כשאמרו לה שהיא משתחררת היא לא רצתה ללכת. היא אמרה להם: 'או שאנחנו הולכים ביחד או שאני נשארת פה ואף אחד לא משתחרר'.

הפוסט שכתבה רימון ליגב, צילום: רשתות חברתיות

מחבלי החמאס אמרו לה: 'יש לך שתי אפשרויות: או שתבואי יפה או שנגרור אותך על הרצפה'. לא השאירו לה ברירה. היא נראית הרבה יותר רזה ממה שהייתה לפני שנחטפה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר