"המעט שיכולנו לתרום": במשטרה ארגנו יום מיוחד לילדיו של חסיד חב"ד שהגיע מחו"ל להתגייס לצה"ל

רבי חנוך קוניק מהקהילה החרדית בניו יורק נמצא זמן ממושך במילואים, וילדיו בעלי צרכים מיוחדים, זכו ליום כיף במשטרה • הילדים, בני 7 ו-4 עלו על מדים ותפקדו כ"שוטר ליום אחד" • מפקד השיטור הקהילתי בשכונת הר נוף שבירושלים: "אושרם של בתו ובנו במהלך הפעילות שקיימנו עבורם, העידה יותר מכל על מעין הגשמת חלומם"

המשפחה עם השוטרים. צילום: דוברות המשטרה

שוטרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים בהובלתו של השוטר הקהילתי בשכונת הר-נוף, רס"מ שי כהן, יחד עם חטיבת הקהילות במשטרת ישראל ו"ניידת המשאלות", חברו יחדיו בשבוע שעבר למען קיום פעילות קהילתית שבה השתתפו בנו בן ה-4 ובתו בת ה-7 של חסיד קהילת חב"ד בניו-יורק, לאחר שאביהם עזב את עיסוקיו מייד לאחר שבעה באוקטובר, הגיע ארצה והחל מייד בהתנדבות לשירות בצה"ל.

על מנת לחבר את הילדים ולהגשים את רצונם להיות "שוטר ליום אחד", מייד נרתמו השוטר הקהילתי רסיימ שי כהן יחד עם "ניידת המשאלות" המשטרתית מחטיבת הקהילות, ובשבוע שעבר התארחו הילדים, שהם בעלי צרכים מיוחדים, יחד עם אביהם במחוז ירושלים וביחידת הכלבנים המשטרתית של מג"ב ירושלים.

הילדים עם תעודות למזכרת, צילום: דוברות המשטרה

את אותו הבוקר החלו בני המשפחה בביקור מעורר השראה ביחידת הכלבנים של מג"ב ירושלים וביחידת הפרשים של מחוז ירושלים, שם נהנו מקרוב מיכולותיהם וכשרונם המבצעי של בעלי החיים המשרתים במשטרה. לאחר שסיימו שם את ביקורם, המשיכו האורחים המיוחדים אל תחנת מוריה של מרחב ציון שם פגשו והכירו את האמצעים השונים שבידי המשטרה- אופנוע משטרתי, ניידת סיור ואמצעים נוספים. לסיום יום מהנה זה, פגשו את סגל פיקוד המשטרה של תחנת מוריה וזכו לתעודות הוקרה ושי צנוע שהוענק להם מידי סגן מפקד התחנה, סנ"צ יוסי אהרון.

בקרוב, תשוב המשפחה חזרה לניו-יורק להמשך שגרת חייהם, למעט אב המשפחה שבחר לחזור לגדוד בו מתנדב על מנת להמשיך לתרום ולסייע במשימות הצלת חיים מתוקף הכשרתו במהלך המלחמה שעודנה נמשכת, לפחות בזמן הקרוב לדבריו.

עולים על מדים, צילום: דוברות המשטרה

רס"מ שי כהן, מפקד השיטור הקהילתי בשכונת הר נוף שבירושלים, אמר: "תרמנו ולו במעט לילדיו המתוקים והמיוחדים של אדם, חסיד חב"ד המתגורר הרחק ושבעקבות אירועי שבעה באוקטובר, עזב את כל עיסוקיו והגיע לכאן על מנת להתנדב לצה"ל ובכך לתרום לביטחונה וחוסנה של המדינה, ואין דבר של מה בכך או מעשה המובן מאליו. אושרם של בתו ובנו במהלך הפעילות שקיימנו עבורם, העידה יותר מכל על מעין הגשמת חלומם, מחד, ורוח ישראלית של התנדבות ושמחת חיים, מאידך.

"תרמנו ולו במעט לילדיו המתוקים והמיוחדים", צילום: דוברות המשטרה

"זו זכות שאין כמותה להעלות חיוך על פניו של ילד תמים ואני שמח שיחד עם מתנדבי "ניידת המשאלות" שעושים טוב על הלב ללא מעט ילדים לאורך ימי השנה, הצלחנו במשימה. זה המקום כמובן להודות גם בשמנו משטרת ישראל ומחוז ירושלים בפרט, לאב המשפחה על תרומתו לביטחון המדינה- "יחד ננצח".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר