תיעוד: שוטר בועט בעינב צנגאוקר, אימו של מתן החטוף בעזה

התקרית התרחשה מחוץ לקריה בתל אביב, מול רכבו של השר אבי דיכטר, שסירב לצאת ולדבר איתה • המשטרה: "המפגינים התנהגו באלימות, אחת מהם בעטה בשוטר"

עימותים בין המשטרה למשפחות החטופים בכניסה לקריה // השימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א׳ לחוק זכויות יוצרים

עינב צנגאוקר, אימו של מתן החטוף בעזה, ניצבה הערב (חמישי) מחוץ לקריה בתל אביב, מול רכבו של השר אבי דיכטר, שסירב לצאת ולדבר איתה. בתיעוד מאותה תקרית, ניתן לראות כי הקיפו אותה עשרות שוטרים, מנסים להרחיק אותה מרכבו של דיכטר, עד שלבסוף אחד השוטרים גם בועט בה.

עימותים בין המשטרה למשפחות החטופים בכניסה לקריה, צילום: // השימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א׳ לחוק זכויות יוצרים

מהמשטרה נמסר: "הערב התקבצו מספר מפגינים בסמוך לבסיס הקריה והחלו להפר את הסדר, תוך שהם נשכבים מתחת לגלגלי הרכבים היוצאים ונכנסים לבסיס. למרות ההכלה והטיפול ברגישות יתרה, המפגינים לא נשמעו להוראות השוטרים לפרק זמן ממושך והמשיכו להפר את הסדר, כאשר אחת המפגינות בעטה באלימות באזור מוצנע של השוטר שנאלץ להדוף אותה.

תיעוד: השוטר נבעט בהפגנה

"צר לנו על ההתנהגות האלימה של המפגינים, שלא מכבדים את הוראות השוטרים שנמצאים שם במטרה לשמור עליהם ולאפשר את חופש המחאה. ככל שעולה התנהגות חריגה מצד השוטרים, הנושא ייבדק מול הגורמים הרלוונטים".

כזכור, בהפגנה שהתקיימה לפני כשבועיים על ידי משפחות החטופים בקריה, עינב וקרובי משפחה נוספים של מתן נפגעו מהמכת"זית שהפעילה המשטרה בצעד חריג. עינב סיפרה כי "חטפתי בפנים ובגב, נטלי אחות של מתן חטפה ואילנה גם. נדחפנו גם על ידי הסוסים וכוח מג"ב למרות שצעקתי במגפון שאני אמא של חטוף, ואחיות שלו איתי יחד עם חטופה ששוחררה".

עימותים בין המשטרה למשפחות החטופים, צילום: .// השימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א׳ לחוק זכויות יוצרים
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר