כותבים לזכרו: סמ״ר רותם דושי, לוחם בחטיבת הצנחנים גד 890

רותם היה הנשמה של המשפחה, הילד השובב עם הלב הכי ענק, הכי מצחיק, לידו אין מקום לעצב. רותם אהב את החיים, אהב את מכבי תל אביב, אהב מוסיקה, מסיבות תמיד מוקף חברים, לכל מקום שרק הגיע נכנס עם החיוך הכי מושלם שלו ללב של כולם, רותם היה הלב הפועם בכל חבורה, הלב של כולנו .

רותם דושי. צילום: ללא

סמ״ר רותם דושי לוחם בחטיבת הצנחנים גד 890 , נפל ב 7.10.2023 בקרב להגנת תושבי כפר עזה. ביום שבת הארור ב7.10 רותם הוקפץ בשבת בבוקר לדרום, בדרך אסף איתו עוד שני לוחמים במטרה ללכת לטהר את ישובי הדרום ממחבלים.

לאחר שהגיע לכיוון שדרות הם הבינו מה מתחולל סביבם, תחת ירי של המחבלים ניסו לסייע לרוכבי אופניים ואזרחים שנורו בצידי הכביש, משם המשיכו לאנדרטת חץ שחור הממוקמת ליד קיבוץ נתיב העשרה, גם לאחר שהבינו שצהל מצליח להשתלט על המקום, קראו להם לקיבוץ כפר עזה שם היה צריך את עזרתם, רותם ששמע שיש משפחות חטופות והרבה מאוד נרצחים היה הראשון שקפץ לעזרה בידיעה שיש המון חפים מפשע שנטבחים על ידי מחבלים בני עוולה.

רותם והלוחם שהיה איתו נכנסו ביחד עם כוח מאולתר של לוחמים נוספים וכוח משטרתי מהכניסה האחורית של כפר עזה, רותם סגר את הכוח.

במהלך כניסתם לתוך הישוב התחיל קרב יריות למול המחבלים שהסתתרו באחת הסוכות, באותו הקרב נפצע אחד הלוחמים מהכוח. כאשר רותם ולוחם שאיתו זיהו מאיפה הגיע מקור הירי, ירו לעברם, ובאותה תקרית רותם נפגע מאש המחבלים ונהרג במקום. 

רותם היה הנשמה של המשפחה, הילד השובב עם הלב הכי ענק, הכי מצחיק, לידו אין מקום לעצב. רותם אהב את החיים, אהב את מכבי תל אביב, אהב מוסיקה, מסיבות תמיד מוקף חברים, לכל מקום שרק הגיע נכנס עם החיוך הכי מושלם שלו ללב של כולם, רותם היה הלב הפועם בכל חבורה, הלב של כולנו . עכשיו הלב נדם, נפער לנו בור ענק בנשמה.  רותם הותיר אחריו הורים ירון ודברת, אח איתי אחות הדר , בת זוג עדי ומשפחה וחברים המומים וכואבים.

זכרך לא ימוש מליבנו לעולם ועד!

רותם דושי, צילום: ללא

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר