"אל תחשבו על ה-'אין', תחשבו על ה-'יש': בן נולד לסמ"ר יהונתן לובר ז"ל שנפל בעזה

חודשיים לאחר נפילתו בקרבות ברצועה, נולד בנו השני • אביו חגי לובר: "באושר אין קץ - יש תינוק מתוק, המשך ליהונתן, יש את מי לאהוב"

יהונתן לובר. צילום: ללא

"באושר אין קץ אנחנו מודיעים על לידת בן ליהונתן הי"ד ויבדלו לחיים ארוכים אביה אישתו. אח לנחמן המתוק", כך כתב אביו של סמ"ר יהונתן לובר שנפל בקרבות בעזה לפני כחודשיים. 

בנו של יהונתן לובר מגיב לתמונה של אביו

יהונתן, תושב יצהר, היה רכז הנוער ביישוב, אברך בישיבת "רועה ישראל" ועבד במועצה אזורית שומרון. הוא הותיר אחריו את אשתו אביה, בהריון מתקדם ואת בנו נחמן, רק בן עשרה חודשים. היום, חודשיים אחרי, נולד בנו השני.

"בבקשה מכם עם ישראל, אל תחשבו על ה-'אין'", כתב חגי לובר, אביו של יהונתן. אל תחשבו על ה'אין אבא', על ה'אין מי שירים אותו על הכתפיים', על 'האין מי שירקוד איתו בשמחת תורה'. אל תחשבו על ה'אין בבר מצווה, בלימודי אבות ובנים, בליווי לחתונה, או סתם בטיול של כיף'. תחשבו על ה-'יש'. יש תינוק מתוק .יש המשך ליהונתן. יש את מי לאהוב. יש מי שיזכור שיזכיר שיזכר. יש מי שיאמר קדיש. יש המשך צמיחה ותקוה לעם המופלא הזה". 

אביה אשתו של יהונתן לובר ז"ל ובנם נחמן, צילום: ללא

"אצל אוייבינו הכמהים לדם ישראל? יש מנהג לחלק ממתקים כשתינוק יהודי נרצח בידם הטמאה. חסרי צלם אנוש שמחים על העדר נשמה יהודית בעולם" הוסיף וביקש מכלל האנשים לחלק ממתקים לכבוד המאורע המרגש. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר