בצל המלחמה: התעשייה האווירית רושמת שיאי חשיפה לפעילותה

החשיפה לעשייה של התעשיות הביטחוניות נסקה בתקשורת • הצליחה להשוות בכמה חודשים ב-2023 את הנתונים של 2022 כולה

התעשייה האווירת, שיאי חשיפה בתקשורת. צילום: יוסי זליגר

בצל מלחמת חרבות ברזל, נודע כי לצד ביקושי המכירות חסרי התקדים, גם החשיפה התקשורתית של התעשיות הביטחוניות הגיעה לשיא חדש.

מנתוני התעשייה האווירית לסיכום שנת 2023, עולה כי היא השוותה את שווי החשיפה התקשורתית שלה בחציון השני של השנה החולפת לשווי החשיפה הכולל שלה בכל שנת 2022. שווי החשיפה של תוכן מערכתי בחציון האמור נסק ליותר מ־16 מיליון שקלים, בעוד שווי החשיפה כולו אשתקד נאמד בכ־17 מיליון לפי נתוני קבוצת יפעת.

בשנה החולפת מונו לחברה סמנכ"ל תקשורת ודוברת חדשים. בסוף יוני זכה שי גל במכרז לתפקיד הסמנכ"ל, במסגרת ועדה בראשות המנכ"ל בועז לוי.

סמנכ"ל התעשייה האווירית, שי גל, צילום: התעשייה האווירית

בעברו שימש גל ראש מטה של יו"ר התעשייה האווירית ושר הביטחון לשעבר עמיר פרץ, ועבד כדוברו וכיועצו לענייני ממשלה בתפקידו כשר הכלכלה בימי מגיפת הקורונה, וכראש תחום כנסת־ממשלה בפורום העצמאים.

גל הרחיב את ארגון התקשורת בתעשייה האווירית, ובין היתר מינה את אנה נמקוב לדוברת החברה, לאחר שכיהנה בכמה תפקידים בכנסת ובממשלה, לאחריהם עברה לצרפת ושבה כעת ארצה.

עוד מינה גל את עו״ד שירה גפן מ"מיתר עורכי דין" למנהלת קשרי הממשל, ואת רביד אזולאי־דוד, דוברת עיריית יהוד לשעבר, לדוברת בחברה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר