"דפדפו אותם": כוכב הרשת מדבר על הכסף הגדול וההסברה הכושלת

אוהד מאסטר, בן 19, מחזיק בחשבון האינטסגרם והטיקטוק כבר מעל 200 אלף עוקבים • לצד ההצלחה, מאסטר משתף אותנו על הסכומים שאפשר להרוויח, ההסברה הקלוקלת ברשת, ואיך להגיב בצורה הולמת לתומכי פלשתין

ראיון עם כוכב הרשת אוהד מאסטר // צילום: משה בן שמחון

אם עברתם את שנות ה-30 לחייכם, השם אוהד מאסטר לא כל כך יצלצל לכם. אך בקרב בני הנוער מדובר באחד מכוכבי הרשת המדוברים, לאחר שהצליח לסחוף אחריו אלפי עוקבים ברשתות החברתיות. בראיון ל"ישראל היום", אוהד סיפר לנו על ההצלחה המסחררת (מעל 122 אלף באינסטגרם ו-70 אלף בטיקטוק), אילו סכומים אפשר להרוויח מהרשת ואיך מתמודדים עם תומכי פלשתין שמפיצים פייק. 

כוכב הרשת אוהד מאסטר, צילום: משה בן שמחון

בין הסרטונים שהעלה מאסטר לרשתות, וזכו למאות אלפי צפיות, תוכלו למצוא סרטוני גיימינג ליוטיוב של המשחק האהוב עליו, פורטנייט, בלוגים שעוסקים בחיי היום יום, ולייבים ויראלים עם גולשים אנונימיים.

כמו כן, ניתן למצוא בטיקטוק לא מעט תוכן ממומן, כלומר, סרטונים שבהם הקריאייטורים מציגים מוצר כלשהו בתמורה לתשלום מצד המפרסם. השימוש במשפיעני רשת אולי לא חדש, אבל צמיחתו המטאורית של הענף הפכה אותו לכלכלי במיוחד. למעשה, הוא הפך לענף כל כך רווחי, שהעיסוק בו הפך למקצוע של ממש שמכניס למשפיענים מיליוני דולרים בשנה בחו"ל ומאות אלפי שקלים בישראל.

"אם אתה בין כוכבי הרשת הגדולים, ואתה מתחבר עם הרבה סוכנויות - אתה יכול להגיע לסכומים מאוד גבוהים", סיפר. מאסטר הדגיש כי "הכסף שמרוויח מושקע באביזרי צילום כדי שהסרטונים יצאו ברמה יותר טובה",

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר