"הלב שלנו חסר": רס"ל אלקנה נוילנדר ז"ל הובא למנוחות

רס"ל נוילנדר, בן 24 מאפרת שהתנדב מאז תחילת המלחמה לתפקיד חובש בצה"ל, נפל בקרבות ברצועת עזה • אוראל יוסף, חברו, ספד לו: "הוא היה בחור מצחיק עם חיוך ממזרי ואור בעיניים"

אלקנה נוילנדר. צילום: מתוך אינסטגרם

רס"ל אלקנה נוילנדר ז"ל, לוחם מילואים בן 24 מאפרת, הובא היום (רביעי) למנוחת עולמים בחלקה הצבאית בבית העלמין בכפר עציון, לאחר שנפל בקרבות בעזה.

מתחילת המלחמה, התנדב נוילנדר להיות חובש ביחידת אגוז. הוא היה סטודנט שנה ב' למשפטים באוניברסיטת בר אילן. 

אלקנה נוילנדר, צילום: ללא

 אוראל יוסף, יו"ר אגודת הסטודנטים בבר אילן וחברו הקרוב של נוילנדר, ספד לו בפוסט שהקדישה עבורו האגודה: "אלקנה היה הלב הפועם שלנו, וזו לא קלישאה - תמיד ראשון, תמיד מצחיק, תמיד עם החיוך הממזרי והאור בעיניים. הלב תמיד על השולחן. כשכולם לא הבינו את החומר, הוא היחיד שלא התבייש ויגיד את זה למרצה. אי אפשר לפספס אותו כי הוא בכל מקום, שומעים אותו לומד בכל הפקולטה, ובאותו הזמן הוא מגיש עזרה לזקן שקרא למד"א בשכונה ליד, מסתחבק עם המרצים בכיתה וקובע את הטון מחוץ לכיתה. אלקנה היה הלב שלנו, ועכשיו הלב שלנו חסר".

קרובים נוספים שיתפו: "הוא היה בחור משכמו ומעלה. הפקולטה למשפטים איבדה היום נכס יקר מפז. רק בשבוע שעבר הוא יצא לאפטר והגיע למפגש הראשון בתוכנית לטיפוח מצוינות בפקולטה למשפטים. הוא הגיע עם נשק וחיוך קורן, מתוך רצון לקחת חלק בעשייה השנתית של התוכנית. הלוואי ונהיה ראויים לו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר