"עצוב לנו מאוד, אני כותב ובוכה, בוכה וכותב": רועי אברהם מימון נפל ברצועת עזה

רס"ר (מיל') רועי אברהם מימון היה לוחם ביחידת יהל"ם הנדסה קרבית, נהרג בתקרית פיצוץ המשאית במרכז רצועת עזה • הוא היה פרמדיק שהתנדב שנים להצלת חיים, אהב בעלי חיים • רועי, בן 24 בנופלו, הותיר אחריו זוג הורים, וארבעה אחים ואחיות

רועי אברהם מימון. צילום: דובר צה"ל

רס"ר (מיל') רועי אברהם מימון, לוחם ביחידת יהל"ם הנדסה קרבית, בן 24, נהרג אתמול (שני) בתקרית פיצוץ המשאית במרכז רצועת עזה. רועי היה פרמדיק שהתנדב שנים להצלת חיים, אהב בעלי חיים ושמר על תזונה טבעונית. הוא הותיר אחריו זוג הורים, אריאלה ויאיר ואת האחים נטע, תמר, אורה ויואל.

משפחתו של רועי עלתה לארץ מצרפת. אביו יאיר הוא חוקר ומומחה ברפואה אלטרנטיבית. סבו היה רב קהילה בצרפת והסבא רבא היה רב קהילת שכונת גאולים בימיה הראשונים של עפולה. 

"תושבי עפולה משתתפים באבלה הכבד של משפחת מימון עם נפילתו של הבן, רועי". ספד לו ראש עיריית עפולה, אבי אלקבץ. "משפחת מימון האהובה מהווה סמל עבור כולנו. לפני חודש נפגשתי עם האבא יאיר והוא סיפר לי על אהבת המשפחה לארץ ישראל ולמדינת ישראל ועל חלומו להביא עוד יהודים מצרפת לעפולה. 

"משפחת מימון הגשימה את מצוות יישוב ארץ ישראל בציונות והקרבה אינסופית. נחבק כולנו את המשפחה. את ההורים אריאלה ויאיר ואת האחים נטע, תמר, אורה ויואל. מיטב בנותינו ובנינו נפלו מאז פרוץ המלחמה. עצוב לנו מאוד. אני כותב ובוכה, בוכה וכותב". הוסיף אבי אלקבץ.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר