"קיווינו לטוב": אחרי מאבק על חייו, סרן הראל איתח מת מפצעיו

איתח היה מפקד מחלקה בסיירת גבעתי • במשך שבוע מצבו הוגדר קריטי ואימו קראה להתפלל להחלמתו • חברת המשפחה: "סיום קורע לב לשבוע קשה"

סרן איתח. צילום: דובר צה"ל

סרן הראל איתח, בן 22 מנתניה, מ"מ בסיירת גבעתי, נפצע לפני שבוע בקרבות בעזה. היום הודיע צה"ל כי הראל נפטר מפצעיו.

אימו סיגל ביקשה להתפלל להחלמתו בזמנו. "הבן היקר, הגיבור שלי הראל, נפצע אנוש בעזה. מצבו קריטי והוא נאבק על חייו. מתחננת שתתפללו להחלמתו המהירה של הראל הגיבור שלי". 

איתן צור, חבר המשפחה, ספד לו: "כולנו התפללנו לרפואתו של הראל. היום אחר הצהריים התבשרנו שהוא נפטר מפצעיו. יהי זכרו ברוך של הגיבור הראל".

חברת המשפחה אפרת זוארץ: "איזה סיום קורע לב לשבוע קשה ועמוס כל כך. רק אתמול הייתי בסורוקה וקיווינו לטוב.

"צוות 40 בסיירת גבעתי איבד את המפקד הנערץ שלו הראל איתח - גיבור ישראל. עצב וצער אין סופיים. כאב גדול ועצום, כמה רצינו, כמה ייחלנו, שתתגבר על הפגיעה האנושה. יהי זכרו ברוך, מנוחתך עדן. חיבוק ענק למשפחה ולכל משפחת הסיירת. ליבנו איתכם".

תיעוד: פעילות צה"ל באל-בורייג'

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג ספדה לו: ״אני לא מאמינה שלא אראה יותר את החיוך המופלא של הראל, שיצא לקרב כדי להגן על מדינת ישראל, נפצע קשה ונפטר. מדי יום שוחחתי עם המשפחה, התפללנו, ייחלנו להחלמתו, אך הוא לא שרד. הוא היה נשמה טהורה, מלא בטוב לב ונתינה. בתי הייתה המורה שלו בבית הספר היסודי. על מלאכים כמוהו נכתב המשפט ׳יפי הבלורית והתואר׳. קשה כבר להכיל את עוצמות הכאב שכולנו חווים. תושבי נתניה כולם מחבקים ומחזקים את המשפחה השכולה וכואבים את כאבן של כל המשפחות השכולות שאיבדו את יקיריהן״.

מעיריית נתניה נמסר: "נתניה מרכינה ראש עם נופלו של איתח. לאחר ימים שבהם נאבקו הרופאים להצלתו, נפטר הראל מפצעיו. בן 22 היה במותו. יהי זכרו ברוך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר