"גיבור של ממש, מלח הארץ": סמ״ר איתי בוטון שנפל בקרב בצפון הרצועה הובא למנוחות

איתי בוטון, בן 20, מפתח תקווה, לוחם בגדוד שקד בחטיבת גבעתי • הוא הותיר אחריו הורים ושני אחים • דודתו שירן ספדה לו: "אתה לעד תהיה דוגמה בשבילנו, מקור להשראה"

סמ״ר איתי בוטון מובא למנוחות. צילום: גדעון מרקוביץ

סמ״ר איתי בוטון, בן 20, מפתח תקווה, לוחם בגדוד שקד שבחטיבת גבעתי, נפל אמש (שלישי) בקרב בצפון רצועת עזה. הוא הובא היום אחר הצהריים למנוחות בבית העלמין בסגולה. הוא הותיר אחריו הורים ושני אחים.

סמ״ר איתי בוטון מובא למנוחות, צילום: גדעון מרקוביץ

דודתו שירן ספדה לו: "איך בכלל מתחילים לתאר ילד שכמוך? גיבור של ממש, מלח הארץ, אמיץ בצורה יוצאת דופן, תמיד אוהב לעזור לאחרים, תמיד שואל, דואג ואכפתי. יש לך לב גדול, עם הרבה אהבה לכולם, להורים שלך, לאחים, לחברים ולמי לא. אתה לעד תהיה דוגמה בשבילנו, מקור להשראה, סמל".

הוריו של סמ"ר איתי בוטון, צילום: גדעון מרקוביץ

חברו, רועי, ספד לו: ״אח שלי, אני כותב את זה עם דמעות בעיניים. היית הצמד שלי גם בצבא וגם בחוץ, לא מעכל שאני צריך לרשום עלייך את זה. היית יותר מאח בשבילי, מהיום הראשון של ההכשרה ועד היום. כל השיחות וההתייעצויות שלנו ביום יום באמצע מסעות בתרג"דים תרח"טים ואפילו בשמירות ש"ג בבא"ח. היציאות ביחד בשישי ושבת. היית הבן אדם הכי טוב שהכרתי עם הלב הכי טוב וטהור אני מבטיח לך לספר עליך לכולם שיידעו מי אתה ומה היית, גיבור ישראל. מצטער שלא הייתי שם איתך ברגעים האלה. אחי, כל החיים תהיה איתי ותבוא לבקר אותי בחלומות, אוהב אותך מעומקי הלב".

ראש עיריית פתח תקווה בהלוויתו של סמ״ר איתי בוטון, צילום: גדעון מרקוביץ

אור, חברתו, ספדה לו: "כואב כל כך ואני לא מאמינה שאני כותבת עליך בלשון עבר. היית לי אוזן קשבת הרבה פעמים, היית אדם כל כך שמח וחברותי וקשוב והכי אכפתי שיש. כואב לי הלב שאתה מסיים את החיים שלך בגיל כזה צעיר, לפני שהספקת להתחיל אותם. אתה אבידה עצומה, ובלתי אפשרי בכלל לעכל בשורה כזאת. נוח על משכבך בשלום מלאך". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר