"אספתי את הקהל שלי בפינצטה, אחד אחד"

הזמר מושיקו מור מספר על הופעותיו מול חיילים: "נסעתי לחזק ויצאתי מחוזק; אני מגיע לחיילים ובסוף מוצא את עצמי חייל שלהם" • מספר על התקף החרדה שעבר ב-7 באוקטובר: "אני חייב להיות חזק, יש לי ילדים בבית" • ומגלה איך התעשת והתגבר על הפחד • האזינו לפרק

אולפן מלחמה - שיר זיו מארחת את מושיקו מור

הזמר מושיקו מור, שפרץ לתודעה ב-2011 והופיע בקיסריה, מספר בראיון לשיר זיו על הופעותיו בימי המלחמה. "מה שעוזר לי להתמודד עם המצב כרגע זה לנסוע לחיילים. זה משחרר אותי, וגם להיות עם הילדים וליצור".

מור נולד וגדל בעפולה. אביו נכנס לכלא כשהיה בן 3, ואמו נישאה בשנית. הוא מספר בראיון על הילדות הקשה, על החיים בפנימיות וגם על העבודות שלקח על עצמו. "הייתי מפרנס את הבית, ער 48 שעות בלי שינה, עובד בבסטה ובשמירה".

מור מדבר בגילוי לב על האמונה, שגרמה לו להמשיך להאמין בעצמו: "אני חושב שאם לא הייתי עובר את כל זה - לא הייתי מגיע לאיפה שאני נמצא היום", הוא אומר, "הייתי בתחילתה של דרך אחרת, נשאבתי לשם".

כיום מור נשוי ואב לשניים, ובראיון הוא מספר על האבהות: "כל עוד אני יכול לתת לילדים שלי - אני אתן"; ועל התמיכה שקיבל מאשתו ומהמשפחה. "בלי הכתף והביטחון זה קשה, תמיד יבוא האחד שיגיד שזה זה לא בשבילך".

מור מדבר גם על דרכו בתעשיית המוזיקה ("בתעשייה אין לי בושה ואין לי אגו, אני לא מתבייש לבקש"), ועונה על שאלות כמו מהו הפריט הכי יקר שקנה, ומי או מה מעצבן אותו.

האזינו לפרק המלא

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר