"תמיד היית ראשון להתנדב": חבריו של רס"ב יחזקאל עזריה שנפל בצפון נפרדים

הוא נהרג בגבול הצפון מנפילה של כלי טיס ששוגר מלבנון • עזריה, לוחם שריון בחטיבה 8, עבר את גיל שירות המילואים אך בחר להתנדב • "כמה טוב לב יש לך, אתה נהר של טוב", כתב לו חברו

רס"ב (מיל') יחזקאל עזריה. צילום: ללא

משפחתו של רס"ב במילואים יחזקאל עזריה, בן ה-53 מפתח תקווה, קיבלה את הבשורה כי הוא נהרג בגבול הצפון מנפילה של כלי טיס ששוגר מלבנון. עזריה, לוחם שריון בחטיבה 8, עבר את גיל שירות המילואים אך בחר להתנדב.

אחיו ניסים כתב לאחר קבלת הבשורה: "היום בבוקר נהרג אח שלי היקר, בן 53 בהתנדבות במילואים, בצפון על ידי החיזבאללה מכלי טיס ללא טייס. השם יקום דמו. יהי זכרו ברוך".

תקיפת צה"ל של עמדת שיגור של חיזבאללה // צילום: דובר צה"ל

חברו ערן כהנר כתב: "אח שלי יקר ואהוב. איך נקטפת לנו היום? לא מגיע לך, לא מגיע לנו להפסיד אותך. כמה טוב לב יש לך, אתה נהר של טוב. אוהב אותך אחי, לא אשכח אותך בחיים. כמה נשמה טובה היית. התנדבת תמיד ראשון, איך סגרת 28 יום. לא היה אכפת לך העיקר שהחיילים יצאו הביתה. איך עד היום נתת מעצמך 1000 אחוז. כמה זכרונות יש לנו מ-30 שנים יחד, כמה צחוקים. אני אתגעגע אלייך כול החיים , תחסר לי במילואים. היית חוד החנית של הגדוד. אוהב אותך אחיך לנשק".

אלעזר שטראוס, חבר נוסף כתב: "איזה עצוב, חבר יקר וכל כך אהוב. לב ענק שרק חיפש לעזור ולתת".

ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג כתב בפייסבוק: "בצער רב התבשרנו על נפילתו בקרב של חייל המילואים עזריה יחזקאל, תושב העיר שנהרג בגבול לבנון. על מועד ההלוויה והשבעה נפרסם פרטים בהמשך. יהי זכרו ברוך".
עזריה הותיר אחריו אישה וילדים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר