"אני בטוחה שבשבי האמנת שיוציאו אותך בחיים": סמל רון שרמן שנחטף לעזה הובא למנוחות

מאות ליוו את סמל רון שרמן למנוחת עולמים • אביו אלכס: "מהרגע הראשון מילאת את סביבתך באור - גדלת להיות נער מרשים, חכם עם חיוך כובש ותמיד מוקף חברים" • אמו מעיין: "הילד שתמיד המזל היה לצידו, דווקא באותה שבת כשהיה זקוק לו המזל לא היה לצידו" • אחיו דן: "העולם לא נותן לאנשים תמימים כמוך הזדמנות לגדול ולהגשים חלומות"

הלוויתו של סמל רון שרמן ז"ל . צילום: ללא קרדיט

מאות הגיעו להלוויתו של החייל רון שרמן בבית העלמין בלהבים, שנחטף בחיים בעזה ונרצח. רון, היה מש״ק תיאום וקישור במת״ק עזה. גופתו חולצה ע"י על-ידי כוח צה״ל משטח רצועת עזה לשטח מדינת ישראל. היום (שישי) הוא בוא למנוחות.

הלוויתו של סמל רון שרמן ז"ל,

האב אלכס ספד לבנו: "נתת לנו 19 שנים של אושר וגאווה. ראינו אותך מגיח לעולם ומהרגע הראשון מילאת את סביבתך באור. מילד חולמני ורגיש גדלת לנער מרשים, חכם עם חיוך כובש ותמיד מוקף חברים. הצלחת בכל אשר פנית והיו לך חלומות שללא ספק היית מגשים, לולא נגדעו חייך בצורה כל כך טרגית ואכזרית.

"הכאב קשה מנשוא וילווה ואתנו עד סוף חיינו. נשתדל לזכור אותך עם החיוך והמבט הבוטח והממזרי שאפיינו אותך. חזרת אלינו רון. זה נגמר. אתה בבית. בלב שלנו. בתקווה שנדע ימים של שקט שהעם הזה כל כך זקוק לו".

האם מעיין: "רון, הילד שתמיד המזל היה לצידו, דווקא באותה שבת כשהיה זקוק לו המזל לא היה לצידו. עדיין ילד שלא הבשיל לבוגר. מצד שני בוגר בכל כך הרבה מובנים. מלא ביטחון עצמי, חכם יודע להסתדר. תמיד מוקף חברים שכל כך אוהב. כל חבר שהגיע סיפר שרון החבר הכי טוב שלו. וזה נכון. כי הוא ראה בכם, בכל אחד, את החבר הכי טוב שלו. חלמת להיות עורך דין או מהנדס. האמנת בעצמך. לא היה לך ספק שתשיג מה שתרצה בחיים".

הלוויתו של סמל רון שרמן ז"ל, צילום: ללא קרדיט

"שבוע לפני החטיפה דיברנו על המצב בארץ ועל האסון הפוליטי שהיה ברור שיוביל לאסון מדיני. רק לא חשבתי שיגיע לפתחנו. אמרתי לך איך דווקא בממשלה הגרועה בתולדות ישראל אתה מתגייס. איזה חוסר מזל. רונצ'וק, לא מגיע לך. לא מגיע לאף אחד מהנרצחים וההרוגים בעקבות המחדל הגדול בתולדות המדינה. אני בטוחה שבשבי האמנת שיוציאו אותך בחיים. האמנת שלא נוותר עליך ושמדינת ישראל תחזיר אותך. ב- 70 יום האחרונים למדנו להכיר כל כך הרבה אנשים טובים בארץ ובעולם שעשו הכל כדי לעזור להחזיר אותך אלינו בחיים. יש פה גם טוב. מבקשת מהחלקים השפויים של קבינט המלחמה, להחזיר את מי שאפשר בחיים. אין עתיד מוסרי למדינה הזו אם תוותרו עליהם אני מבקשת סליחה שכשביקשת את עצתי באותו יום של החטיפה ייעצתי לך עצה לא טובה"

אחיו דן ספד לו: "70 יום אנחנו מחכים שתצא מהגהנום הזה. מי יודע מה עברת וכמה סבל חווית? כשראיתי את הפחד שלך בעיניים בסרטונים זה ריסק אותי. העולם זה מקום שלא נותן לאנשים תמימים כמוך הזדמנות לגדול ולהגשים חלומות. היית אדם מדהים ואוהב".

אחותו עדן: "כל כך רציתי להאמין שתחזור אלינו. אני לא באמת מעכלת. אני מקווה שאתה שומר עליי ועלינו מלמעלה. אתה ילד מלאך שהפך למלאך בשמיים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר