"תודה על התמיכה וההקרבה - נעשה הכל כדי שתתגאה בנו שם למעלה": הובא למנוחות רס"ר (במיל') ארי יחיאל זנילמן ז"ל

זנילמן, בן שכונת מצפה נבו במעלה אדומים, בן 32 בנופלו • אלמנתו ספדה: "אני מבטיחה לך ארי, אדאג לילדים - הם ידעו בדיוק מי היית" • אחיו אמר בכאב: "אחי הגדול, האחראי והבוגר, אני לא מאמין שהגענו לרגע הזה" • אביו אמר מעל הקבר: "זכינו להיות איתך כמעט 33 שנים ועכשיו יש לנו חור גדול בלב"

חורך את הלב: אלמנתו של ארי יחיאל זנילמן ז"ל ספדה לו // צילום: יוני ריקנר

הלוחם ארי יחיאל זנילמן ממעלה אדומים נפל בקרבות ברצועת עזה, כך הותר לפרסום היום (שני). זנילמן, בן שכונת מצפה נבו במעלה אדומים, הוא בנם של אברהם ראובן (רוב) ומרים זנילמן. בן 32 בנופלו.

הלוויתו של ארי יחיאל זנילמן ז"ל, צילום: אורן בן חקון

אלמנתו של ארי יחיאל ספדה לו: "ארי אהוב שלי, לפני שמונה שנים מינוס שבת. איש יקר שלי, החדשות נוראיות".

"אתה איש של רעיונות גדולים. של חזון. המילים פה שעוברות לי בראש לא מספיקות. אני בוחרת להגיד תודה. תודה לך אהוב שלי שהבאת לי מהיושרה הפנימית, על המחויבות הבלתי מתפשרת, המשפחה, העבודה הדתית, האמונית, הלימודים".

"תודה על התמיכה, אפילו שדרשה הקרבה. תודה על המשפחה המדהימה שנתת לי. תודה שגם ברגעים שהרגשת חששות, תמיד דאגת להזכיר בשביל מה ולהחמיא לי ולראות אותי ואת קשיי".

"תודה על הבישולים המעולים, על ניהול משק הבית תוך כדי שילוב העבודה והלימודים לתואר שני. תודה על אהבה, על הזוגיות, על התמיכה והצמיחה המשותפת".

"אני מבטיחה לך ארי, אדאג לילדים. הם ידעו מי היית. אלמד אותם. אנחנו כל כך גאים בך ולנצח נהיה גאים בך. נעשה הכל כדי שגם אתה תתגאה בנו. אוהבים אותך כל-כך".

הלוויתו של ארי יחיאל זנילמן ז"ל, צילום: אורן בן חקון

האח אלי ספד: "ארי אחי הגדול, האח האחראי והבוגר, הבן שנותן גאווה לאבא ואימא, הבעל האוהב, והאבא הכי טוב בעולם, אני לא מאמין שאני עומד כאן ומספיד אותך, שאבא שהתקשר אתמול סירבתי להאמין, רק לפני חודשים וקצת נולדה מעיין, תינוקת כה קטנה שמקרינה אור ושמחה בזמנים קשים אלו. אבל אל תדאג לה שם למעלה, אנחנו מבטיחים לך שהיא תגדל לתוך זיכרונות של איזה אבא היה לה".

"נדאג לחווה, אחיה, טלי ומעיין לכל דבר שיצטרכו. נספר אזה חכם וטוב לב היית. עכשיו אנחנו משתייכים למשפחות השכולות של מדינת ישראל וביום הזכירון נבוא לכאן לבקר אותך, וביום העצמאות נגיד הלל שיש לנו את הארץ המופלאה הזו".

"לכל עם ישראל אני רוצה להגיד, לא ישברו אותנו, אנחנו לא יכולים להישבר, אנחנו נבכה, אנחנו נתאבל אבל אנחנו נקום, נקום מחוזקים ומאוחדים מתמיד ואנחנו ננצח, עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה".

הלוויתו של ארי יחיאל זנילמן ז"ל, צילום: אורן בן חקון

האב רובי הספיד באנגלית: "לפני שהיה Chat GPT לנו היה לנו ארי. מאז היה צעיר, ארי הרחיב ידיעותינו גם בנושאים "כבדים" כמו מתמטיקה, היסטוריה, ספרות, פיננסים, וגם בנושאים קלים יותר כמו ספורט ומוזיקה. לפעמים הוא עשה צחוק מנושאים שהוא לא למד. הוא פשוט המציא דברים".

"יותר מכל הוא אהב ללמוד תורה. בשנה האחרונה בלימודים הוא נרשם לעתודה, וקיבל זימון לתלפיות, אבל הוא אמר שהוא לא מעוניין. הוא רצה להיות חייל קרבי ולהיות בישיבת הסדר. אנו מרגישים מבורכים שזכינו להיות עימו כמעט 33 שנה. בזמן שיש לנו חור גדול בלב, ואנו מתגעגעים אליו מאד, מה שבכנות מעציב אותי זו התהייה כמה הוא יכול היה לשנות את העולם, לו הוא היה מקבל יותר זמן".

סגן אלוף נתן גולדמן ספד: "ללא היסוס הוא התייצב, משאיר אחריו תינוקת קטנטנה בת פחות משבוע". עוד הוסיף כי "היה לו לב אוהב וגדול, שידע להפיץ אהבה לכל דורש. משפחת זנלימן ליבנו אתכם בשעה כה בלתי אפשרי זו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר