"האמנתי בכל ליבי שתחזור אלינו": אחותו של גיא אילוז, שמשפחתו עודכנה שנרצח, כואבת את הבשורה הקשה

המוזיקאי נחטף מהמסיבה ברעים • תחילה הוגדר נעדר, לאחר מכן חטוף, ואמש נתבשרה משפחתו כי הוא מת מפצעיו בבית חולים בעזה וכי גופתו מוחזקת בידי חמאס • "תנוח על משכבך בשלום, למוזיקה יש משמעות אחרת בלכתך"

גיא אילוז. צילום: ללא

אופיר, אחותו של גיא אילוז, תושב ניר עוז שגופתו מוחזקת בעזה, ספדה לו היום (שבת) לאחר שהיוודע למשפחה על הירצחו. "כל כך קיוויתי לסוף אחר. האמנתי בכל ליבי שתחזור אלינו ואוכל לחבק אותך".

טכנאי הסאונד של "היהודים" חטוף בעזה, הלהקה הגיעה למפגן התמיכה בת"א // צילום: דוברות מטה משפחות החטופים

אתמול עודכנה משפחת אילוז כי גיא, שהשתתף במסיבה ברעים נרצח וכי גופתו מוחזקת בידי חמאס. גיא הוגדר תחילה כנעדר ולאחר מכן כחטוף, במשפחתו סברו כי הוא בחיים, אך אם קבלת הבשורה המרה נגוזו התקוות.

"אח שלי, יקר שלי, נפש טהורה שכמוך, ילד של חופש. נלקחת מאיתנו", כאבה אחותו אופיר את הבשורה הקשה. "חור שלעולם לא יסגר, פצע שלעולם לא יגליד. אני אוהבת אותך. תנוח על משכבך בשלום. למוזיקה יש משמעות אחרת בלכתך. תמשיך לרחף מעלינו לנצח".

מיצג לזכר נפגעי הנובה, צילום: GettyImages

אילוז, בן 26 מרעננה, עבד כסאונדמן ומנהל במה של להקת היהודים, ועבד עם שלום חנוך ומתי כספי. הוא נורה ונחטף מהמסיבה ברעים אל רצועת עזה. ככל הנראה הוא מת מפצעיו בבית חולים מקומי. 

מיה רגב, ששוחררה משבי חמאס, העידה שגיא אושפז לידה בבית החולים בעזה. לפי עדותה הוא מת מפצעיו לאחר שמונה ימים. ההערכה היא כי ניתן היה להציל את חייו אילו הוא היה מקבל טיפול רפואי הולם. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר