קארינה ובנותיה מיקה ויובל אנגל. צילום: GettyImages

שלושת בני משפחת אנגל חוזרים אל האח טום - ויחכו לאב שעדיין בעזה

קארינה ובנותיה מיקה ויובל שוחררו משבי חמאס לאחר שנחטפו מביתם בניר עוז • האב רונן עדיין בידי ארגון הטרור • טום, האח, שניצל כיוון שלא היה בבית אמר בעבר: "אני מתגעגע לארוחות ערב משפחתיות"

האם ושתי הבנות חוזרות אל האח - ויחד יחכו יחדיו לאבי המשפחה: הסיפור של משפחת אנגל הגיע לכותרות לאחר שארבעת בני המשפחה מניר עוז נחטפו, אב המשפחה רונן (55) קארינה (51), ובנותיה מיקה (18) ויובל (11). רק טום הבן הבכור, חייל המשוחרר שלא היה בבית ניצל.

קארינה, שהחלימה בשנה האחרונה מסרטן חוזרת ארצה עם שתי בנותיה ואילו האב רונן נשאר בעזה. טום יזכה לקבל חיבוק מאימא לאחר שנותר לבד.

בראיון ל"ישראל היום" סיפר לאחרונה: "אימא שלי היא הבן אדם הכי חזק שאני מכיר, בשנתיים האחרונות היא חלתה בסרטן ועברה שנה של טיפולים שגמרו את הגוף – אבל עדין נשארה חזקה. זה מה שההורים שלי לימדו אותי - להישאר חזק".

עוד סיפר: "אני מתגעגע לארוחות ערב משפחתיות, לטיולים המשותפים, מיקה אחותי בדיוק החלה שנת שירות, היא ילדה מאוד מצטיינת, חרוצה שעובדת עם ילדים. יובל אחותי הקטנה היא האפרוח של הבית, האור של הבית. אני מקווה מאוד שהאחיות שלי ביחד עם אימא שלי והן שומרות אחת על השנייה, אני גם מקווה שאבא שלי איתן אבל אני לא באמת יודע, אולי הפרידו אותם כי הוא גבר ואולי הם נחטפו בנפרד כי הוא יצא החוצה להילחם. אני מייחל שהם יחזרו להיות המשפחה שלי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו