רצים לחיבוק עם חיוך ששווה הכל: החטופים ששבו הביתה מתאחדים עם בני המשפחה

אוהד מונדר בן ה-9 שחגג את יום הולדתו בשבי התאחד עם אביו • דניאל אלוני וביתה אמיליה בת ה-6 התאחדו עם הסבתא ועם בני המשפחה • אחיו של אוהד: "אנחנו שמחים אבל לא חוגגים, יש עדיין חטופים בשבי"

דורון אשר ובנותיה אביב ורז - מתאחדות עם האב יוני בבית החולים \ קרדיט: דוברות מרכז שניידר

מפגש מרגש: 13 חטופים ישראלים חטופים שבו אמש (שישי) הביתה לאחר 49 ימים בשבי החמאס. החטופים נקלטו בבתי החולים שניידר וולפסון במתחם ייעדו. צפו באיחוד המרגש עם בני משפחותים

אוהד מונדר בן ה-9, שאף חגג את היום הולדתי בשבי החמאס. שב ארצה למתחם הייעודי בשניידר. אחיו, רועי, אמר: "אנחנו שמחים, אבל לא חוגגים היום, יש עוד חטופים בשבי. תודה לצה"ל על המאמצים לשחרר אותם". 

אוהד מונדר פוגש לראשונה את אביו לאחר החזרה מהשבי

משפחת מונדר מתאחדת, צילום: שניידר
אוהד מונדר בבית החולים שניידר, צילום: ללא

רועי אחיו של אוהד מונדר: "אנחנו שמחים, אבל לא חוגגים"

אביב אשר בת 2.5, אחותה רז אשר בת 4.5 ואמן דורון, חזרו אמש ארצה למתחם הייעודי במרכז שניידר לרפואת ילדים והתאחדו עם יוני, אביהן ובעלה של דורון. באותה שבת - דורון, רז ואביב התארחו בניר עוז אצל סבתן אפרת כץ שנרצחה, סרטון של השלוש נחטפות לעזה הופיע ברשת ומאז ניהלה המשפחה מאבק חובק עולם לשחרורן.

הראשון עם יוני, אבא של רז ואביב ובעלה של דורון, צילום: שניידר

אמיליה אלוני בת ה-6 ואמה דניאל, חזרו אמש (שישי) ארצה לאחר 49 ימים משבי החמאס למתחם הייעודי במרכז שניידר לרפואת ילדים, ונפגשו לראשונה עם הסבתא ובני המשפחה. האם ובתה, תושבות יבנה, הגיעו לניר עוז לבקר את אחותה שרון קוניו אלוני, שגם היא נחטפה יחד עם בעלה דוד קוניו והתאומות שלהם בנות השלוש וחצי.

אמיליה אלוני, צילום: דוברות בית חולים שניידר
אמיליה ודניאל אלוני בבית החולים שניידר, צילום: דוברות בית החולים שניידר
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר