מזעזע: תלמידים מאשדוד התחפשו למחבלים בבית הספר - מורה שלף נשק

על רקע הטבח ב-7 באוקטובר, תלמידי שכבה י"א במקיף ו' באשדוד התחזו למחבלי חמאס, עברו בין הכיתות והפחידו תלמידים • מורה חמוש שלף את נשקו וכמעט וירה בהם לאחר שחשש שמדובר במחבלים • כל הפרטים

שלושת הנערים החשודים במעשה. צילום: צילום פרטי

בושה וחרפה: בצל אירועי ה-7 באוקטובר, שבה חדרו מחבלי חמאס לישראל וביצעו טבח אכזרי בתושבי העוטף ובמבלי מסיבות הטבע, שלושה תלמידים משכבת י"א באחד המקיפים באשדוד התנהלו בצורה מזעזעת והבהילו את התלמידים בבית הספר בצורה אכזרית במיוחד. כך מדווח הערב (רביעי) לראשונה משה אבוטבול מאתר פרוגי.

על פי עדי ראייה, הנערים פשטו את בגדיהם בשטח בית הספר, לבשו בגדים שחורים מכף רגל ועד ראש, עטו כיסויי פנים, חבשו משקפיים שחורים והביאו עימם רובי צעצוע על מנת להתחזות למחבלי חמאס. "אותם תלמידים רצו ברחבי בית הספר בקריאות ׳אללה אכבר׳ וקריאות נוספות בערבית, התפרצו לכיתות והבהילו את כולם", סיפר אחד התלמידים.

התלמידים יצרו בהלה רבה בשטח בית הספר, ובמהלך ההתרוצצות בין הכיתות נכנסה החבורה לכיתה שבה לימד מורה עם רישיון נשק שנבהל, חשב כי אכן מדובר במחבלים ועל כן החליט לשלוף את נשקו. אז הסירו הילדים את כיסויי הפנים במהירות על מנת שיזהה אותם, וכך היה. על פי תלמידים נוספים, אותה חבורה הזהירה מראש חיילים שנכחו בשטח בית הספר כדי שלא יירו בהם בשל התחפושת.

למרבה המזל האירוע הסתיים ללא נפגעים, אך רוח השטות של התלמידים הייתה עלולה להסתיים באסון של ממש, הן בגוף והן בנפשם של התלמידים והמורים ששהו במקום. על פי הפרסום, סגל בית הספר והתלמידים התבקשו שלא לספר על המקרה לאיש מחוץ למוסד החינוכי.

מחוז דרום במשרד החינוך אישר את הפרטים ומסר בתגובה: "מדובר באירוע חמור, שבעקבותיו הושעו שלושת התלמידים המעורבים מעשרה ימי לימודים. בנוסף הוטלה עליהם משימה חינוכית בנושא, שעיקרה ההשלכות ההרסניות של מעורבות במעשי קונדס מעין אלו".

נדגיש כי המקרה לא דווח למשטרה ולא נשלחה תגובה רשמית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר