"נערץ על תלמידיו": נערן אשחר נאבק כדי להתגייס ונפצע אנוש בהתהפכות טנק

אשחר תרם לאחרונה כליה לאדם שלא הכיר, בגלל ההליך הרפואי סירבו בצבא לגייסו למילואים, הוא נאבק בהחלטה וגוייס לבסוף • נערן אשחר המשמש כמורה בישיבת ההסדר "בקעה" בשדמות מחולה, מונשם ומורדם במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים בנהריה

נערן אשחר. צילום: באדיבות המשפחה

נערן אשחר (32) נפצע אנושות לאחר שהטנק בו שהה התהפך בזמן נסיעה על ציר בצפון הארץ. באירוע נהרג רס״ל (במיל') ינון פליישמן, בן 31 מירושלים ושני חיילים נוספים נפצעו באורח קשה ובינוני.

אשחר תרם לאחרונה כליה לאדם שאינו הכיר. עם תחילת המלחמה, ביקש להתגייס למילואים, אך בצה"ל סרבו לגייס אותו והוא נאבק להתגייס והגיע עד מנהל מחלקת ההשתלות, שהסביר לעופר, אביו של אשחר שאסור לא להתגייס. אשחר סרב לשמוע לרופאיו ולאחר מאבק קיבל אישור להתגייס.

תיעוד מתקיפות משותפות של כוחות היבשה וחיל האוויר ברצועת עזה // דובר צה"ל

נערן אשחר משמש כמורה בישיבת ההסדר "בקעה" בשדמות מחולה ומונשם ומורדם במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים בנהריה.

ראש ישיבת שדמות מחולה הרב שלמה רוזנפלד: "הרב נערן אשחר הוא איש שידיו רב לו בכל תחומי ההוראה, המוסיקה והחברה. הוא נפצע בפעילותם בצפון. מצבו קשה מאוד, הוא עבר ניתוח לפני כמה שעות, ניתוח ראש קשה ומצפים ב-24 השעות האלה, לראות איך לחץ הדם במוח יגיב ותפילות יעזרו בעזרת השם. הרב אשחר, ביקש להתגייס, אך מאחר והוא תרם כליה רק בחודש תמוז הוא בסוף התנדב. בהתחלה לא שמו אותו מיד בדרג הלוחם, בהמשך הוא מצא תפקיד ולצערנו הוא נפצע".

מפקד טייסת 124: "חמאס ישלם על מה שהוא עשה" // דובר צה"ל

בישיבה הוסיפו: "הרב אשחר נחשב לאחד הדמויות האהובות בישיבה ונערץ על ידי תלמידיו, מכריו ושכניו. הרב צנוע ועניו ובעל מידות וזכות התורה שהוא מלמד את בחורי ישראל וזכות התפילות של כולנו תעמוד לו ויזכה לרפואה שלמה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר