החליט באופן עצמאי לצאת להיחלם במחבלים, נפצע והסיע ביחד איתו פצועים נוספים למיון

ולדימיר קופריאנוב לקח את האקדח הפרטי שלו ונסע עצמאית לאזורי הקרבות • גם עם פציעה, הצליח לחסל שני מחבלים • לבית החולים הוא חילץ את עצמו לבד, ביחד עם מבלים שנפצעו במסיבה סמוך לקיבוץ רעים

ולדימיר קופריאנוב. צילום: דוברות סורוקה

ולדימיר קופריאנוב קם בשבת הנוראית בשבעה באוקטובר וגילה שמתחוללת בחוץ מלחמה. בלי להסס, הוא קם על רגליו והחליט שהוא יוצא לעזור. ולדימיר לקח את האקדח הפרטי שלו ונסע עצמאית להילחם במחבלים.

כניסת מחבלים מרצועת עזה לעוטף (ארכיון)

הוא נתקל במחבלים ליד מושב יכיני, שפצעו אותו בבטן אך הרג שניים מהם, וחילץ עצמו לבד ברכב לבית החולים סורוקה. בדרך אסף שני מבלים מהמסיבה ליד רעים, הציל גם אותם והגיע למיון. הוא טופל במיון והשתחרר לביתו.

ולדימיר נקרא לדגל מבלי שאף אחד היה צריך לומר להם לעשות זאת, והוא עדות נוספת להירתמות המדהימה של אזרחים שהחליטו להגן על מדינתם ואזרחיה.

חיילים בזירת מסיבת הטבע בקיבוץ רעים, צילום: חיים גולדברג/פלאש90

אולגה נחליאלי, מרפאה בעיסוק בכירה בסורוקה מספרת: "ולדימיר הגיע למכון ריפוי ועיסוק כמקרה דחוף. היינו צריכים להתאים סד פלסטי לפציעה בידו. לאחר מכן הפנינו להמשך טיפול במכון בקהילה לצורך שיקום מלא וחזרה לתפקוד".

״כבוד גדול עבורנו לטפל באנשים שעשו כאלה מעשי גבורה, אנחנו שמחים שנפלה בחלקנו הזכות לעבוד כאן בסורוקה ולהיות כאן עבור האנשים האלו ולמעשה להחזיר אותם לשגרה ולתפקוד מלא. אנחנו נמשיך ללוות את ולדימיר ואת כל מטופלינו עד להחלמתם המלאה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר