הכאב לא מרפה: לאחר שכל משפחתה נרצחה, אותרה גופתה של אלין קפשיטר בת ה-8

האב יבגני, האמא דינה והאח איתן בו ה-5 נרצחו ונקברו אחד לצד השני • התקווה המועטה שנותרה התפוגגה עם מציאת גופתה של אלין הקטנה, חובבת הטניס • המשפחה בילתה בקמפינג באשקלון ועם הישמע האזעקות החלה בנסיעה דרומה אל ביתם בב"ש • בדרך הם נתקלו במחבלי החמאס שלא חסו על חייהם

תיעוד חדש: מחבלי חמאס בתוך שדרות

סוף עצוב: גופתה של אלין קפשיטר בת ה-8 אותרה לאחר שהוגדרה כנעדרת. זאת לאחר שהוריה, דינה ויבגני, ואחיה איתן בן ה-5 נרצחו והובאו לקבורה.

המשפחה שנפלה כולה קורבן לרוצחי החמאס האכזריים, בילתה בקמפינג בפארק הלאומי באשקלון, ובבוקר שבת מיד עם הישמע האזעקות יצאה לכיוון הבית, לבאר שבע. בדרכה דרומה, נתקלה המשפחה במחבלים שלא חסו על חייהם.  

ראש עיריית דימונה, כתב, "דימונה מרכינה ראש. אלין קפשיטר נרצחה בידי בני עוולה. אלין, בת 8 אהבה לבלות עם אחיה, לטייל עם ההורים ועם המשפחה. היא הייתה חובבת ספורט מושבעת ואהבה טניס בעיקר. העיר דימונה כולה, כואבת ושותפה בצער המשפחה".

אלין בת ה-8. נרצחה על ידי מחבלי חמאס, צילום: באדיבות המשפחה
אובדן בלתי נתפס, משפחת קפשיטר. כל המשפחה נטמנה יחד, צילום: באדיבות המשפחה

לווייתה תתקיים היום (רביעי), בשעה 17:00 בבית העלמין בדימונה. אלין הקטנה תובא למנוחת עולמים לצד בני המשפחה שנקברו זה לצד זה.

גם קהילת הטניס בדרום כואבת את הירצחה, "ימים רבים של תקווה ותפילה אחזו בבני משפחת קפשיטר לגורל יקיריהם דינה, יבגני, אלין ואיתן שרק יצאו לסופ"ש משפחתי ונתקלו במרצחים הארורים שירו בכל בני המשפחה. בתחילה זוהו דינה ויבגני, והתקווה הפכה לצער עם הבשורה המרה למר גורלם של הילדים אלין ואיתן. אלין ז״ל, התאמנה אצלנו במרכז הטניס והחינוך ב״ש בתחילה אצל המאמנת ירדן ולאחר מכן אצל איציק. ומיד נכנסה ללבות הסובבים אותה עם החיוך, העדינות המאפיינת אותה והרצון והמוטיבציה החברתית על המגרש. משפחת מרכזי הטניס משתתפת בצערם של המשפחה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר