"אמא ואבא קוברים את הבת הבכורה שלהם": בבית משפחתה של הלוחמת קאמיי אחיאל מתקשים לעכל את מותה

רב״ט קאמיי אחיאל (18), לוחמת צה"ל ביחידת סנפיר, נהרגה בעת פעילות מבצעית במרחב הימי בצפון הארץ • מנחמים רבים הגיעו לבית המשפחה בראש העין • אביה ניר: "לא יודע מאיפה להתחיל, נגמרו לי הדמעות והמילים"

רב"ט קאמיי אחיאל. צילום: דובר צה"ל, אורן כהן

מנחמים רבים הגיעו הבוקר (ראשון) לבית משפחת אחיאל בראש העין עם היוודע דבר נפילתה של הבת קאמיי בגבול הצפון בשבת האחרונה.

רב״ט קאמיי אחיאל (18), לוחמת צה"ל ביחידת סנפיר, נהרגה בעת פעילות מבצעית במרחב הימי בצפון הארץ, כתוצאה מתקלה טכנית באמצעי לחימה של צה"ל. לאחר שאירעה התקלה, הלוחמים קיבלו טיפול רפואי ראשוני במקום ופונו להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים לגליל בנהריה אך קאמיי לא שרדה.

המשפחה של קאמיי התגוררה שנים בפתח תקווה ובהמשך עברה לראש העין. היא היתה הבת הבכורה ובעוד שבוע הייתה אמורה לחגוג יום הולדת 19.

חיילי חיל הים בקרב מול מחבלים | דובר צה"ל

"אני לא יודע מאיפה להתחיל, נגמרו לי הדמעות והמילים. המלאך שלי קאמיי נהרגה בעת פעילות מבצעית על הגנת המולדת בגבול לבנון. היא הייתה לוחמת סיירת סנפיר. גיבורה, אמיצה ולא ויתרה להגיע ליחידה המובחרת. לא מאמין שזה קרה לנו". אמר האב ניר על בתו והוסיף: "אמא ואבא קוברים את הבת הבכורה שלהם. תשמרי עלינו מלמעלה, נשמה יפה שלי. עוד ידברו עליך רבות".

ספינת חיל הים בפעילות מבצעית, צילום: דובר צה"ל

עיריית ראש העין פרסמה הודעה על נפילתה: "ראש העין כואבת ואבלה עם כל עם ישראל את נפילתה של רב״ט קאמיי אחיאל ז"ל. בת 18, מראש העין, לוחמת סנפיר בפלגה 914, שנהרגה בפעילות מבצעית במרחב הימי בצפון הארץ, סמוך לגבול לבנון ומשתתפת בצערה הכבד של המשפחה. יהי זכרה ברוך!"

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר