"הלב שותת דם": משפחה שלמה נרצחה בקיבוץ ניר עוז

מחבלים חדרו ביום שבת בבוקר לביתה של תמר קדם סימן טוב בקיבוץ ורצחו אותה, את בעלה יונתן (ג'וני), בנותיהם התאומות שחר וארבל בנות ה- 5.5 ובנם עומר בן ה-2 • חברתה של תמר ספדה: "תמר אהובתי מתקשה להאמין, איך זה יתכן? אילו חלאות אדם רוצחים תינוקות עם הוריהם?"

משפחת סימן טוב שנרצחה במלחמה

בלתי נתפס: משפחה שלמה נמחקה ברגע. מחבלים חדרו ביום שבת בבוקר לביתה של תמר קדם סימן טוב בקיבוץ ניר עוז ורצחו אותה, את בעלה יונתן (ג'וני), בנותיהם התאומות שחר וארבל בנות ה-5.5 ובנם עומר בן השנתיים. תמר התמודדה לראשות מועצת אשכול.  תחילה לא היה ברור מה עלה בגורלם, אולם אתמול בלילה (ראשון) התבררה הזוועה.

חברתה צופיה כהן כתבה בפסייבוק: "הלב שלי שותת דם. תמר נרצחה בקיבוץ ניר עוז עם בעלה ג׳וני (יונתן) ושלושת ילדיה ארבל שחר ועומר. זכרונם הקדוש לברכה. כל כך קיוויתי שהם ימצאו והבשורה המרה מכה בי, תמר אהובתי מתקשה להאמין, איך זה יתכן? אילו חלאות אדם רוצחים תינוקות עם הוריהם? כמה קשה לחשוב שאתם אינכם. ליבי עם הוריך, אחותך והמשפחה של ג׳וני".

דובר צה"ל: "ערוכים לכל מצב, גם לכניסה קרקעית" / דובר צה"ל

חבר קרוב שלה, גלעד ממן, ספד לה בפייסבוק: "תמרי יקרה, הדמעות לא מפסיקות. מבטיח לא לשכוח. לא אשכח את החתונה שלכם על הדשא בקיבוץ, כמה אושר היה לכם בעיניים. לא אשכח את הצניעות, הרוך והאהבה. כמה כל האזור הזה היה חשוב לך, אין לי ספק שהיית נבחרת להיות ראשת מועצה, מנהיגות זרמה לך בורידים. תודה לך. תודה לכם על מי שהייתם בעולם עבורי. אתם דוגמה לאנשים שחסרים למדינה הזאת והלב כואב עליך, על ג'וני ועל שלושת המתוקים שלכם. סליחה שלא היו שם בשבילכם ברגעים האחרונים לעזור".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר