"ראיתי את המחבל עומד עלי, ראיתי את הכדורים חולפים, בנס היה לו מעצור בנשק"

סהר בן סלע, בן 30 מהרצליה, הגיע למסיבת הטבע ורק רצה ליהנות עם החברים • "הסתכלנו על השמיים והטילים לא הפסיקו, המפיקים התחילו לצעוק שיש חדירת מחבלים"

סהר, פצוע מהמסיבה ברעים, מספר כי ניצל בזכות מעצור בנשק של המחבל / משה בן שמחון

החיפושים אחר הנעדרים ממסיבת הטבע שנערכה ביום שבת האחרון נמשכים ואלו שהצליחו להינצל עדיין לא מעכלים את מה שאירע. היום (שני) סיפר סהר בן סלע, בן 30 מהרצליה, כי ניצל בזכות מעצור בנשק של המחבל. 

"החלטתי להגיע למסיבה הזאת אחרי הרבה שנים שלא הייתי במסיבת טבע. רציתי ליהנות. חבר מאוד טוב שלי עלה לנגן ובזמן הסט שלו הלכתי לקרוא לידידה שלי שתבוא לרקוד ואז התחילו הטילים. בהתחלה לא היו אזעקות וכולנו הסתכלנו על השמיים והטילים לא הפסיקו. עצרו את המוזיקה. אמרו לנו שיש אזעקות והמפיקים של המסיבה התחילו לצעוק שיש חדירת מחבלים. היה כאוס. אנשים בשטח מתחילים לנסוע על 120 קמ"ש כדי לברוח. אנשים מבוהלים. אנחנו באמצע מסיבה ופתאום תחת אש חיה. ברחנו לכיוון צפון.

סהר בן סלע,

"כל ציר שהגענו אליו יורים עלינו ואנחנו רואים את המחבלים מגיעים עם הטנדר. הגענו לאיזו בטונדה ועצר אותנו שם שוטר חמוש שאמר לנו שאין לאן לברוח ונכנסו פנימה. היינו שם 30 אנשים. אחרי כמה דקות הם התחילו לירות עלינו וניטרלו את השוטר. זרקו רימון רסס. הוא התפוצץ בכניסה. צרחות בפנים, אנשים מתפללים, בוכים. ואז נזרק עוד רימון. המחבל נכנס עם נשק, אולי עוזי, והתחיל לרסס אותנו מטווח אפס. כל מי שהיה בשורה הראשונה של האנשים ובשורה השנייה, חוץ ממני, מת. חטפתי כדור במפרק ועוד רסיסים. לדעתי היה לו מעצור בנשק. היה ממש רעש של מעצור. זה היה נס גדול", אומר סהר בבכי. 

"ראיתי איך המחבל עומד ממש עלי. ראיתי את הכדורים חולפים. הצלחתי לרוץ החוצה לניידת משטרה ועליתי בקשר שחייבים תגבורת. והשוטר שעלה מולי אמר לי תברח. במזל הרכב היחידי בלי פנצ'ר היה של חבר שלי. הוא מצא את המפתחות וברחנו תוך כדי שממשיכים לירות עלינו. רק חיפשנו ציר של אמבולנסים".

סהר, שעדיין לא מצליח לעכל את האירוע, סיפר בדמעות ובכאב כי "הרגע הכי נורא היה שניסיתי להניע את הניידת בזמן שחבר שלי מנסה להחיות את חברה שלו. והיא מסתכלת עליי עם העיניים הפתוחות שלה. הבנתי שהיא מתה". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר