הצתות רכבים, פריצות וחשש לביטחון האישי: כאוס בשכונת הדגל החדשה של העיר במרכז הארץ

לתושבי שכונת "נאות שמיר" ברמלה נמאס • לאחר סדרת הצתות ברחבי העיר שהגיעה הלילה לשיא עם שריפת 5 כלי רכב, התושבים ייצאו להפגנת מחאה נגד אוזלת ידה של המשטרה • "נצא להפגין נגד ההפקרות וחוסר הביטחון של התושבים, ההפקרות של עיריית רמלה, ההתעוררות בבהלה, ומצב השכונה שרק הולך ומדרדר"

הצתות רכבים, פריצות לבתי עסק. לתושבי רמלה נמאס. צילום: מתוך מצלמות האבטחה

הבוקר התעוררו תושבי שכונת "נאות שמיר" ברמלה לאירוע נוסף של ונדליזם ברחובותיה. במהלך הלילה הוצתו 5 מכוניות בחניון אחד ממגדלי המגורים בשכונה, במה שהיווה שיא של רצף אירועי הצתה בעיר, פריצות לבתי עסק ולבתים פרטיים ותחושה של התושבים כי הם בסכנה בכל עת.

בתגובה לסדרת ההצתות יפגינו התושבים במחאה על מה שהם מגדירים כהפקרות ואוזלת יד של המשטרה, שפתחה בחקירה לנסיבות האירוע. לטענת התושבים, מלווה אותם תחושת סכנה תמידית לרבות בעת נסיעה בכבישי העיר וצעידה ברחובות, עקב נסיעה פראית.

תיעוד: הצתת רכבים ברמלה// מצלמות אבטחה

״לאור הוונדליזם והאנרכיה המוחלטת התאגדו תושבי שכונת הדגל החדשה של רמלה, ויצאו להפגין נגד ההפקרות וחוסר הביטחון של התושבים, ונגד ההפקרות של עיריית רמלה", כותבים התושבים. עוד בהודעתם: "אומרים די לסיוטים של ילדים בלילות, התעוררות בבהלה, ומצב השכונה שרק הולך ומדרדר״.

כאמור, הלילה שוטרי תחנת המשטרה ברמלה פתחו בחקירה ,עם קבלת דיווח על הצתת 5 כלי רכב בעיר, ללא נפגעים. בתום בחינת הזירות, עלה חשד להצתה. בתוך כך, המשטרה ביצעה סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף אמצעי תיעוד בסביבת הזירה וממצאים פורנזיים ע"י חוקרי הזיהוי הפלילי. הרקע והנסיבות בבדיקה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר