תיעוד קשה: קבוצת נערים מכה נער אחר בתיכון באילת

ממינהל החינוך בעיריית אילת נמסר כי הנושא מטופל על ידי בית הספר, הפיקוח והמשטרה • אחד המעורבים עוכב לחקירה - ושוחרר בתנאים מגבילים • מדובר ברצף של אירועי אלימות במוסדות חינוך ברחבי הארץ שעוררו סערה ברשת

מקרה אלימות חמור הוביל לאשפוז נער בבית חולים ארע השבוע בתיכון "גולדווטר" באילת. במהלך האירוע קבוצת נערים תקפו נער אחר באגרופים ובעיטות - ותיעוד שהתפרסם ברשת הוביל לסערה.

ממינהל החינוך בעיריית אילת נמסר כי הנושא מטופל על ידי בית הספר, הפיקוח והמשטרה. נער שהיה מעורב באירוע נעצר זמן קצר לאחר מכן ושוחרר בתנאי מעצר בית והרחקה. נערים נוספים צפויים להיחקר.

בעקבות מקרה האלימות החמור שארע במתחם בית הספר שלחה מנהלת בית הספר אפרת זקס מכתב להורי התלמידים. במכתב ציינה המנהלת כי יממה לאחר האירוע נערכה שיחת הסברה למורי ביה"ס, וכי בנוסף, נערכו שיחות הסברה בכיתות בהן התייחסו לנושא. עוד צויין כי התלמידים המעורבים במעשה האלימות הושעו מהלימודים לחמישה ימים באישור מפקח בית הספר. "בית הספר ינהג באפס סובלנות כלפי כל סוג של גילוי אלימות" כתבה המנהלת להורים

קבוצת נערים מכים נער אחר בתיכון באילת

יממה קודם לכן ארע אירוע אלימות חמור אחר בבית ספר תיכון רבין באילת במהלכו הותקף נער על ידי חבורה של צעירים. עוד קודם השבוע תיעוד של מקרה בתיכון בחדרה הוביל גם הוא לסערה ציבורית.

מ"מ מפקד משטרת מרחב אילת, סנ"צ משה קראדי התייחס לאירוע: "אנו עוקבים בדאגה אחר מגמת העלייה המתמשכת בתופעת האלימות בקרב בני נוער בתוך כתלי בתי הספר – אלימות שהפכה לנגע חברתי. אנו פועלים לאורך השנה בפעולות מניעה בדמות שיחות והרצאות בבתי הספר בהן אנו עומדים עם בני הנוער על המשמעויות וההשלכות הנלוות לפתיחת הליך פלילי והשפעתו ארוכת הטווח. אני קורא להורים למלא את האחריות המוטלת עליהם – לשוחח עם ילדיהם ולהפגין מעורבות בחייהם ובמעשיהם כשהם לא בנוכחותם. המשטרה פועלת באפס סבלנות כלפי מקרים מסוג זה בדגש על עבירות בריונות, ולא נהסס להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותנו, עם כל ההשלכות הנלוות לכך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר