טרגדיה במודיעין-מכבים-רעות: מתמודד נפש נהרג במהלך עימות עם אביו החורג

הצעיר הוא מתמודד נפש אשר שהה בשש השנים האחרונות בהוסטל באזור ירושלים • הוא הגיע לבית הוריו המאמצים, שם במהלך ויכוח עם אביו הוא ככל הנראה שלך סכין • האב ירה בו לכאורה באקדחו שברישיון • הפראמדיקים של מד"א סיפרו: "הוא שכב בשטח הפתוח בסמוך לבנייני המגורים בעיר"

זירת האירוע במכבים. צילום: יהונתן שאול

רגע לפני השבת - טרגדיה משפחתית: בן 23 נמצא היום (שישי) במכבים ללא סימני חיים ועם פציעות ירי בגופו. פארמדיקים של מד"א ניסו להחיות אותו אך נאלצו לקבוע את מותו בזירה. מסתמן - אביו החורג ירה בו מהגנה עצמית לאחר שהתפתח עימות בין השניים.

מחקירת האירוע עד כה עולה כי הצעיר בן ה-23, שהינו בנם המאומץ מזה כתשע שנים של הזוג ממכבים, הוא מתמודד נפש אשר שהה בשש השנים האחרונות בהוסטל באזור ירושלים. כשהגיע היום לבית הוריו המאמצים התפתח ויכוח בינו לבין האב, במהלכו ככל הנראה שלף הבן סכין. האב ירה בו באקדחו שברישיון והתקשר למשטרה.

כוחות המשטרה בזירת הרצח במכבים; האב החורג נעצר, צילום: יהונתן שאול
כוחות המשטרה בזירת הירי סמוך לגופת הצעיר שנהרג במכבים, צילום: יהונתן שאול

האירוע התרחש מחוץ לבית. שוטרים שהגיעו לזירה עצרו את האב ולקחו אותו לתחנת משטרת מודיעין. בחקירותיו הראשונות טוען האב להגנה עצמית.

סנ"צ לינור לוי מפקדת תחנת מודיעין: "האב החורג ירה למוות בבנו" '' צילום: דוברות המשטרה

לבני הזוג עוד שני ילדים ביולוגיים. האם ואחת מבנותיה נלקחו לתחנת המשטרה לצורך מסערת עדות. במשטרה ציינו כי המשפחה לא הייתה מוכרת להם, לא היו תלונות קודמות או דיווחים משכנים. מדובר במשפחה נורמטיבית, כך נראה. בני הזוג עובדים בתחום ההיטק. בחקירה נמשכת ותיבחן גרסתו של האב להגנה עצמית.

הפראמדיקים של מד"א מישל רשקובסקי וסער שי סיפרו: "הפצוע שכב בשטח הפתוח בסמוך לבנייני המגורים כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות בגופו. הוא היה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות קבענו את מותו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר