ממשיכים בשליחות: כ-90 שליחי הסוכנות היהודית סיימו הכשרה בפרויקט "עמיתי ישראל"

מרבית השליחים ייצאו בקרוב לצפון אמריקה במטרה לחבר סטודנטים בעשרות קמפוסים לישראל • בטקס הסיום השתתפו יו"ר הסוכנות היהודית אלוף (במיל') דורון אלמוג, יו"ר חבר הנאמנים מארק וילף, יו"ר בית הספר לשליחות של הסוכנות היהודית נתן שרנסקי וד"ר מרים אדלסון

במרכז, מימין לשמאל: נתן שרנסקי, ד"ר מרים אדלסון, אלוף (במיל') דורון אלמוג, מארק וילף ומנכ"לית הסוכנות היהודית אמירה אהרונוביץ'. צילום: יוסי זליגר

בקמפוס החינוכי של הסוכנות היהודית קריית מוריה שבירושלים התקיימה אתמול (רביעי) הכשרה של קרוב ל-90 שליחות ושליחים של הסוכנות היהודית במסגרת פרויקט "עמיתי ישראל".

בקרוב ייצאו רבים מהשליחים לעשרות קמפוסים ברחבי צפון אמריקה כדי לחבר את הסטודנטים לישראל - משימה חשובה ומורכבת, במיוחד על רקע הזינוק החד בתופעות האנטישמיות והאנטי-ישראליות.

פרויקט שליחי הקמפוסים של הסוכנות היהודית פועל בתמיכת שלדון אדלסון ז"ל וד"ר מרים אדלסון (גילוי נאות: מו"ל "ישראל היום"), אשר רואים בו את מימוש חזונם לחיזוק מפעל השליחות.

עם סיום ההכשרה נפגשו השליחים עם יו"ר הסוכנות היהודית אלוף (במיל') דורון אלמוג, יו"ר חבר הנאמנים מארק וילף, יו"ר בית הספר לשליחות של הסוכנות היהודית נתן שרנסקי וד"ר מרים אדלסון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר