מפגינים מחוץ לפתיחת משפטה של הנאשמת בתקיפת עידית סילמן //

תופים וקריאות ברמקולים: שלב ההוכחות במשפטה של ירדן מן בגין תקיפת השרה סילמן הופסק בשל רעש המפגינים

תחילת הדיון התעכבה לאחר שהשופטת וקסלר נאלצה לפנות לנציגי הנאשמת בדרישה להשקיט את עשרות המפגינים שהגיעו לתמוך במן • עדת ראייה מהסופרמרקט: "ראיתי את הסטירה, זה זעזע אותי לשמוע אותה אומרת לשרה 'יש לך דם על הידיים' יום אחרי שנהרגו לנו חיילים" • השרה נעדרה מהדיון

[object Object]

משפטה של פעילת המחאה ירדן מן, הנאשמת בתקיפת השרה עידית סילמן (הליכוד), נפתח היום (ראשון) בשלב ההוכחות בבית המשפט. 

תחילת הדיון התעכבה לאחר שהשופטת וקסלר נאלצה לפנות לנציגי הנאשמת בדרישה להשקיט את עשרות המפגינים שהגיעו לתמוך במן. המפגינים, שהרעישו בתופים מחוץ לאולם, הפריעו להקלטת הדיון עד שנציגי משמר בית המשפט התערבו.

מפגינים מחוץ לדיון בשלב ההוכחות במשפטה של פעילת המחאה ירדן מן, הנאשמת בתקיפת השרה עידית סילמן, צילום: ללא קרדיט

העדות המרכזית ניתנה על ידי אישה שנכחה באירוע בסופרמרקט ברחובות, והעידה כי ראתה את מן סוטרת לשרה.

"ראיתי את הנאשמת סוטרת לשרה, ממש נלחצתי, ראיתי שמשהו לא טוב מתרחש כאן", העידה עדת הראייה. "סילמן אמרה לי 'תראי את הטלפון שלי שנשבר'. לא ראיתי אותו שבור, אבל ראיתי את הסטירה". העדה הוסיפה כי זועזעה לשמוע את הנאשמת אומרת לשרה "את בשידור חי ויש לך דם על הידיים", במיוחד לנוכח העובדה שיום קודם לכן נהרגו חיילי צה"ל.

השרה סילמן עצמה לא הגיעה לדיון בשל השתתפותה בטקס ממלכתי לזכר חללי ה-7 באוקטובר. עורכת הדין גבי לסקי, המייצגת את מן יחד עם עו"ד יוני נוסבאום, דרשה מבית המשפט להוציא צו הבאה נגד השרה, בטענה כי "לא ייתכן שהשרה תעשה דין לעצמה". השופטת קרן וקסלר דחתה את הבקשה.

ללא קרדיט

כזכור, התקרית התרחשה במרכז ליגד ברחובות, כאשר מן, מורה בת 50, החלה לצלם את השרה, להקניט אותה ולאיים עליה. על פי החשד, מן צעקה לעבר השרה "בושה, רוצחת", ולאחר מכן סטרה לה והעיפה את הטלפון מידה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו