הרכב השרוף. צילום: דוברות המשטרה

אישום: פגע ברוכב אופנוע, נמלט, הצית את רכבו - והתקשר למשטרה

גבר בן 47 מאום אל פחם הואשם בכך שניסה לשבש את החקירה ודווח למשטרה כי רכבו נגנב • הוא וחבריו פגעו ברוכב אופנוע, ולא הגישו עזרה לקורבן, אשר נפצע באורח קשה

[object Object]
רוכב אופנוע בן 61 מטבון נפצע באורח קשה מוקדם יותר החודש בתאונת דרכים סמוך ליערות מנשה. לאחר חקירה,  חקירה מהירה של בוחני תאונות הדרכים הובילה למעצרו של תושב אום אל פחם, בן 47, שעל פי כתב האישום ניסה לשבש את החקירה ולדווח כי רכבו נגנב.
 
האופנוע שנפגע, צילום: דוברות המשטרה
 

על פי החקירה, הנאשם פגע ברוכב האופנוע כשהסיט את רכבו מכביש עפר וחסם את נתיבו של הרוכב, שכתוצאה מכך נפגע קשה. לאחר התאונה, הזיז הנאשם וחברו את האופנוע והקורבן לשול הדרך, על מנת לאפשר לחבר נוסף להימלט מהזירה. הנאשם וחברו לא הגישו עזרה לרוכב, והפקירו אותו ללא כל דיווח למשטרה או לכוחות ההצלה. עוד עולה מהחקירה כי הנאשם וחברו נכנסו לרכבה של אזרחית שעברה במקום וביקשו ממנה שתפנה אותם לקבל טיפול רפואי.

בהמשך הערב, הנאשם התקשר למשטרת ישראל ודיווח כי רכבו נגנב, ככל הנראה בניסיון לשבש את החקירה ולהסתיר את מעורבותו בתאונה. בעקבות חקירה מהירה ואיסוף ראיות, נעצר הנאשם ביום שלמחרת באום אל פחם, כאשר רכבו אותר שרוף.

ניידת משטרה (אילוסטרציה), צילום: יהושע יוסף

בתחילת השבוע הוגש נגדו כתב אישום חמור בבית המשפט המחוזי בנוף הגליל בעבירות של הפקרה אחרי פגיעה, חבלה חמורה, שיבוש הליכי חקירה, ומסירת ידיעה כוזבת.

פקד גדי פינגרוט, ראש מדור תאונות הדרכים במרחב העמקים: "מדובר בתאונת דרכים קשה שהסתיימה בצורה מיותרת. חשוב לזכור- לעיתים אין לנהג אחריות לגרימת התאונה, אולם הבריחה עלולה לחשוף אותו לאישומים פליליים אשר עשויים להסתיים בעונש מאסר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו