צפו בתיעוד: לאחר שביקש ממוכר הסופר עזרה עם הקניות - דרס וגרר אותו עם רכבו

תושב עראבה בן 30, נכנס לסופרמרקט ובחר מוצרים • הוא ביקש מהמוכר לצאת יחד איתו לרכבו, שם ימסור לו את התשלום • בעת שיצא המוכר, החל הנאשם בנסיעה פרועה תוך גרירתו של המוכר על הכביש • הוא נמלט מהמקום בעודו משאיר את הקורבן שרוע על הארץ • כתב אישום הוגש כנגדו עם בקשה למעצר עד תום הליכים בבית משפט

החשוד גרר את מוכר הסופרמרקט על הכביש עם רכבו ונמלט מהמקום // דוברות המשטרה

כתב אישום יוגש נגד תושב עראבה בן 30, שנכנס בחודש שעבר לסופרמרקט, בחר מוצרים וביקש מהמוכר לצאת יחד איתו לרכבו, שם ימסור לו את התשלום. בעת שיצא המוכר והעביר לו את שקית המוצרים, מיד החל הנאשם בנסיעה פרועה תוך גרירתו של המוכר על הכביש, כשמרבית גופו מחוץ לרכב, ונמלט מהמקום בעודו משאיר את הקורבן שרוע על הכביש.

החשוד גרר את מוכר הסופרמרקט על הכביש עם רכבו ונמלט מהמקום, צילום: דוברות המשטרה

הנאשם נעצר תוך זמן קצר והובא לחקירה, בה התברר בנוסף, כי אינו מחזיק ברישיון נהיגה כלל. עם סיום שלב החקירה, הוגש כנגדו כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום הליכים בבית משפט השלום בעכו באמצעות שלוחת תביעות גליל.

בחודש מרץ האחרון, כתב אישום הוגש נגד חשוד שנעצר על ידי שוטרי תחנת לב תל אביב לאחר שריסס גז פלפל בפניה של מוכרת שניסתה למנוע ממנו לגנוב בושם בסניף סופר-פארם בעיר. על פי החשד, הנאשם, תושב ראשל"צ בן 40, הכניס בושם שלקח מהמדף לשקית אטומה שהחזיק בידו. המוכרת הבחינה בו וביקשה ממנו להשיב את הבושם למקומו. הוא סירב, והמוכרת הוציאה את הבושם מהשקית וניסתה למנוע ממנו לקחת בשמים נוספים.

גבר נעצר אחרי שריסס גז פלפל בפניה של מוכרת בסופר-פארם (25.03.24) // דוברות המשטרה

בתגובה, הנאשם ריסס את פניה של המוכרת כמה פעמים באמצעות גז פלפל ואז נמלט מהמקום. המוכרת נפצעה בפניה ובעיניה ופונתה באמבולנס לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר