אישום: נהגת לא נתנה זכות קדימה לקשיש על כיסא גלגלים במעבר חצייה - וגרמה למותו

הפרקליטות מאשימה את שגית סובה, תושבת גני תקווה, בפגיעה ביוסף מיוחס ז"ל • לטענתה, סובה נהגה בקלות ראש, ברשלנות ובחוסר תשומת לב לחיי אדם • בנוסף ביקשה הפרקליטות לשלול את רישיון הנהיגה של הנאשמת עד תום ההליכים

זירת תאונה בגני תקווה (ארכיון). צילום: TPS

פרקליטות המדינה הגישה היום (ראשון) כתב אישום לבית המשפט לתעבורה בבת ים נגד שגית סובה, בת 47 מגני תקווה, בגין גרם מוות ברשלנות של יוסף מיוחס ז"ל, קשיש בן 85.

על פי כתב האישום, האירוע התרחש ב-14 באפריל 2024. סובה, שנהגה ברכבה, לא נתנה זכות קדימה למטפל ולמנוח שחצו את הכביש במעבר חצייה בגני תקווה. היא פגעה בעוצמה בכיסא הגלגלים בו ישב מיוחס, מה שגרם להתהפכות הכיסא ולנפילת הקשיש על הכביש.

פגעה בעוצמה בכיסא הגלגלים מה שגרם לנפילת הקשיש על הכביש, צילום: דוברות המשטרה

מיוחס פונה יחד עם המטפל שלו לחדר המיון בבית החולים תל השומר. במהלך אשפוזו, הדרדר מצבו והוא נפטר מפצעיו כחודש לאחר התאונה.

הפרקליטות טוענת כי התאונה ומותו של מיוחס נגרמו כתוצאה מנהיגתה הרשלנית של סובה, אשר נהגה ברכב בקלות ראש, ברשלנות חמורה, ובחוסר תשומת לב לחיי אדם.

בנוסף להגשת כתב האישום, הפרקליטות מבקשת לפסול את רישיון הנהיגה של סובה עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה. בבקשת הפסילה צוין כי המשך נהיגתה של הנאשמת מהווה סכנה לציבור המשתמשים

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר